כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

החרדים בדרישה מהשר כץ: "מנע את חילולי השבת במתחם התחנה"

לקראת הדיון הגורלי מחר בוועדה המחוזית בירושלים יזם חבר המועצה פיני עזרא מכתב עליו חתמו חברי מועצת העיר בקריאה לשר התחבורה ישראל כץ למשוך את בקשתו להפעלת המתחם בשבת • המכתב המלא בפרסום ראשון

השר ישראל כץ. צילום: פלאש 90
השר ישראל כץ. צילום: פלאש 90



פרסום ראשון: לאחר ההישג הערב (רביעי) של הסיעות החרדיות בעיריית ירושלים אשר הפילו את ההיתר על הפעלת מתחם התחנה בירושלים המחלל שבת, קוראים חברי מועצת העיר לשר ישראל כץ למשוך את הבקשה של רכבת ישראל להפעלת המתחם.

במכתב שיזם חבר מועצת העיר פיני עזרא מש"ס עליו חתמו כל חברי מועצת העיר החרדים והגיע ל'בחדרי חרדים' נכתב: "בישיבת מליאה של המועצה המקומית שהתקיימה היום הוחלט לא לקדם את התכנית של מתחם התחנה ללא פתרון הולם לקדושת השבת".



חבר המועצה פיני עזרא. צילום: ארנון בוסאניצילום: חבר המועצה פיני עזרא. צילום: ארנון בוסאני
חבר המועצה פיני עזרא. צילום: ארנון בוסאני


"אנו פונים אליך חברי הנהלת העיר ירושלים החרדים לקדושת העיר והשבת כאיש ציבור שהשבת והמוסרת יקרים וכפי שהעדת על עצמך כי הנך תומך בשמירת הסטטוס קוו, שתפעל מול רכבת ישראל שלא לקדם את התוכנית ללא פתרון הולם לקדושת השבת".

מחר צפויה לעלות להצבעה דרישתה של 'רכבת ישראל' להפעיל את המתחם בשבת, בוועדה המחוזית שם לנציגים החרדים אין את הרוב הדרוש בהצבעה, זאת לאחר שחברי מועצת העיר החרדים הסירו את בקשת עיריית ירושלים להפעלת המתחם.


מתחם התחנה ירושלים השר ישראל כץ. פיני עזרא חילולי השבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד