כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

ח"כ אמסלם ל'בחדרי': "מכתב הח"כים החרדים לנתניהו היה מיותר"

יו"ר הקואליציה מצהיר בראיון ל'בחדרי חרדים': "חוק הגיוס יעבור עד סוף המושב בקריאה שנייה ושלישית" • על מכתבם של ליצמן וגפני לנתניהו הוא אומר: "מיותר - כולנו זוכרים שיש חוק גיוס" • צפו בראיון המלא שהעניק אמש במשכן הכנסת

אמסלם בראיון אמש
אמסלם בראיון אמש



בתום ארבעה השבועות מאז נפתח מושב הקיץ של הכנסת, בו על פי הסיכום שהושג בסוף המושב הקודם, אמור היה שר הביטחון אביגדור ליברמן להציג את נוסח חוק הגיוס שגיבש משרד הביטחון - בפני החרדים, האיש החזק בקואליציה דודי אמסלם בראיון מיוחד ל'בחדרי חרדים'.

יושב ראש הקואליציה חבר הכנסת דוד אמסלם, בסיכום שהגעתם בסוף מושב החורף - עד ארבעה שבועות מפתיחת המושב שזה בעצם היום שר הביטחון היה אמור להעביר את חוק הגיוס, אין חוק גיוס... תוכל לעדכן אותנו איפה זה אוחז מתי זה יגיע?

"אני בגדול שוחחתי גם עם שר הביטחון, גם עם חברי הכנסת החרדים, אנחנו בסך הכל יושבים עם המדוכה ואני מקווה שבשבועיים שלושה הקרובים תהיה כבר הצעה שהיא מגובשת יותר שנוכל לדון עליה ואני חושב שאנחנו נמצאים בכיוון הנכון", משיב אמסלם.


צפו בראיון המלא


דוד ביטן, יו"ר הקואליציה לשעבר שמכיר את המחלוקות סביב חוק הגיוס העריך בימים האחרונים כי החוק לא יעבור בקריאה שנייה שלישית עד סוף המושב. אתה שותף להערכה הזו?

"אני יושב ראש הקואליציה, ואני מעריך שבעזרת ה' חוק הגיוס יעבור במושב הזה".

ואתה לא צופה משברים?



אמסלם וגפני במליאה. צילום: הדס פרוש, פלאש 90צילום: אמסלם וגפני במליאה. צילום: הדס פרוש, פלאש 90
אמסלם וגפני במליאה. צילום: הדס פרוש, פלאש 90


"אתה יודע למי ניתנה הנבואה... אבל אני חושב שיש מוטיבציות לטובת עם ישראל וגם לטובת כל המערכת גם הביטחון וגם על עם ישראל להביא איזה שהוא חוק מאוזן ושבאמת מסדיר אחת ולתמיד אחרי 70 שנה את הסוגיה הזו".

לסיום שאלנו את אמסלם, בשבוע שעבר שלחו גפני וליצמן מכתב בדרישה לזרז את ההליך, האם זה עזר?

"לטעמי המכתב מיותר, לא מעלה לא מוריד" אומר אמסלם, "אולי מישהו עשה את זה בגלל צרכים פנימיים לו, זה לא חשוב לנו כל כך, המכתב מיותר לטעמי. כולנו זוכרים את העניין לא שכחנו שיש חוק גיוס, הכל בסדר".
דוד אמסלם חוק הגיוס ראיון מיוחד החרדים אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד