כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

שרה נתניהו רוצה רכב ממוגן? "תנו לי לחיות בשקט"

השמועות אומרות ששרה נתניהו רוצה לנסוע ברכב ממוגן ובטיחותי יותר, היא מגיבה: "לא ביקשתי כלום, רגילה שאומרים עלי שקרים"

צילום: יעקב מורגנווסר
צילום: יעקב מורגנווסר צילום: יעקב מורגנווסר





שרה נתניהו מגיבה לשמועות האומרות כי ביקשה רכב ממוגן ובשיחה עם 'כאן חדשות' היא אומרת: "אני לא ביקשתי כלום, כבר רגילה שאומרים עלי רק שקרים".

ראשיתה של הפרשה כשאתר 'הארץ' פרסם כי במשרד החשב הכללי באוצר שוקלים בקשה לרכישת רכב ממוגן בעבור הגברת שרה נתניהו, לאחר שבשנים האחרונות היא השתמשה ברכב רגיל. הכתבה ציינה גם כי לא ידוע אם הבקשה הגיעה מהגברת נתניהו עצמה או ממשרד ראש הממשלה.

אמש התראיינה נתניהו והגיבה לשמועות כשאמרה: "זו הפעם הראשונה שאני שומעת מזה". היא הוסיפה ואמרה כי היא רגילה שמכפישים את שמה כשאומרים עליה דברים לא נכונים או לא מדויקים: "אין לי מושג על מה מדובר. אני לא מבקשת כלום. אני רק מבקשת שיתנו לי לחיות בשקט. גם על החלפת הרכב של בעלי אני לא יודעת. אני כבר רגילה שאומרים עליי רק שקרים".

רגילה שאומרים עליה שקרים, הגברת נתניהו. צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90

משרד האוצר מסר בתגובה: "הבקשה התקבלה, נבחנת בימים אלו, ותטופל בהתאם למקובל"

כזכור לפני כשבועיים פורסם ב'בחדרי חרדים' כי לראש הממשלה, לנשיא ולחלק מהשרים הוזמנו רכבי שרד ממוגני ירי שאמורים להגן עליהם מפני סיכונים ביטחוניים. עלותו של כל רכב היא כשלושה וחצי מיליוני שקלים ומלבד מערכות הגנה מתקדמות, רכבי השרד מכילים מקרר אישי, ריפודי עור ודיפוני עץ מיוחדים.

בין מקבלי הרכבים, נמנים כמה מראשי מערכת הביטחון, שר הביטחון המתגורר מעבר לקו הירוק, הנשיא וגם ראש הממשלה שקיבל את הרכב הממוגן בשבוע האחרון.
שרה נתניהו רכב ממוגן משרד ראש הממשלה אוטו שקרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד