כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

העירייה הקימה אגף חדש - על חשבון החרדים

סוער בכיכר ספרא בירושלים: עיריית ירושלים הקימה אגף חדש על חשבון קומת אגף החינוך החרדי בעיר • וועד העובדים: "אף אחד ממקבלי ההחלטות לא טרח לעדכן את עובדי האגף בתכנית השינויים" • 'בחדרי חרדים' מפרסם את מכתב ועד העובדים בפרסום ראשון

כיכר ספרא. צילום: אביר סולטן, פלאש 90
כיכר ספרא. צילום: אביר סולטן, פלאש 90



סוער בירושלים: לקראת פתיחת שנת הלימודים הקימה בימים האחרונים עיריית ירושלים אגף חדש שתתכנן את בניית עשרות הכיתות במסגרת ההלוואה שלקחה עיריית ירושלים בכדי לפתור את משבר הכיתות בעיר.

אלא ש'אגף הבינוי' שהוקם מעורר סערה פנימית בתוך העיר, מתברר כי המבנה יוקם על חשבון קומת אגף החינוך החרדי. בנוסף לכך, חלק מעובדי האגף החרדי יעברו לעבוד תחת אגף הבינוי או יפוזרו לעבוד תחת אגף החינוך הכללי מנח"י.

לידי 'בחדרי חרדים' הגיע מכתב שהפנו ועד העובדים למנכ"ל העירייה אמנון מרחב ובו מתריעים בפניו מפני "פגיעה בעבודה השוטפת".

"בעקבות ההחלטה להקים מנהלת בינוי, מסתבר שהוחלט גם לבצע שינויים במתחם האגף לחינוך חרדי כולל המרפסת הצמודה לאגף" כותבים ועד העובדים למנכ"ל, שמבקשים "להגיע להידברות בנושא זה".

במכתב מוסיפים וכותבים כי "עובדי האגף מצירים על כך, שאותו השינוי האומר, נעשה ללא כל עדכון ואולי תוך הסתרה מעובדי האגף עד לרגע האחרון הדבר נודע לגמרי במקרה ממפגשים אקראיים עם עובדים שהגיעו לאגף לצורך ביצוע אותם שינויים". לדברי ועד העובדים "אף אחד ממקבלי ההחלטות לא טרח לעדכן את עובדי האגף בתכנית השינויים עד לרגע זה דבר שאיננו ראוי ואיננו מקובל גם במקומות עבודה שאינם עיריית ירושלים".

בועד מתריעים על פגיעה בעבודה השוטפת של העיר ומציינים כי "ביתור האגף לכלל הקומות יפגע בעבודה השוטפת של האגף ולמעשה יפרק את האגף וזאת מבלי להתייחס לכך שהדבר יפגע בעבדים ובמקבלי השירות שיהיה עליהם לשוטט בין הקומות".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בעקבות ההחלטה התכנסה היום סיעת 'יהדות התורה' לדון בנושא והוחלט לדרוש מראש העיר שלא לפזר את האגף החרדי.

'בחדרי חרדים' מפרסם את מכתב ועד העובדים בפרסום ראשון



כיכר ספרא עיריית ירושלים חינוך חרדי אגף בינוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד