כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

מתיחות שיא בין ראש הממשלה ליו"ר ש"ס: "דרעי חמור, הוא יימחק"

ביבי שיבח בעבר את השר דרעי על תבונתו ועל חכמתו היתירה, הן בקבינט והן במניעת משברים, אלא שהפעם אמירה של דרעי בראיון פגעה בנימי נפשו ולמרות שהתנצל בפומבי הוא סופג מתקפה חסרת תקדים • בליכוד מגיבים: "מי שאמר לא מייצג אותנו"

דרעי ונתניהו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
דרעי ונתניהו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



"חמור שלא מבין כלום". בליכוד מסתבר רותחים מזעם על יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, בעקבות דבריו כי לנתניהו יש ארבעה קולות בירושלים, זאת למרות שהביע התנצלות בפומבי.

על פי הדיווח של הכתב הפוליטי מיכאל שמש הערב (חמישי) ב'כאן11', בכיר בליכוד אמר בעקבות דבריו של דרעי כי "דרעי חמור שלא מבין כלום, הוא אומר שלראש הממשלה יש רק ארבעה קולות בירושלים בזמן שלדרעי יש ארבעה מנדטים והוא יכול גם להמחק", לדברי אותו בכיר, "לנו בליכוד יש ארבעים מנדטים מי הוא שיזלזל בכוח של ראש הממשלה בירושלים".

הדברים הקשים הללו מגיעים לאחר שדרעי הביע השבוע התנצלות בפומבי: "אני מעריך ומכבד את ראש הממשלה וביטאתי זאת בראיונות רבים בתקשורת, כולל בראיון לרדיו קול חי. לצערי, בניגוד למנהגי, התבטאתי באופן לא מוצלח ואני מצר על כך". כך יו"ר ש"ס השר אריה דרעי בחשבון הטוויטר שלו. 

הדברים הגיעו בתגובה לדברים שאמר דרעי בראיון לדוד חכם ברדיו 'קול חי', בו נשאל על החלטת ראש הממשלה הצפויה לגבי זהות ראש העיר הבא בירושלים, וטען כי "לא מטריד מה שראש הממשלה יחליט שם, אני רוצה להזכיר לך שהליכוד בירושלים זה מנדט אחד בסך הכל", לדבריו, "אם יש לראש הממשלה זכות הצבעה בירושלים זה הוא ואישתו וגם שני הילדים שלו". 

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי המילים הללו הצליחו להכעיס לא מעט חברי כנסת בליכוד, שהעלו את הנושא ובישיבת הסיעה השבועית בנוכחות נתניהו. 

כך למשל סגן השר ירון מזוז מתח ביקורת על דברי דרעי, וניצל אותם בכדי לשכנע את ראש הממשלה להביע תמיכה פומבית מפורשת באלקין; "חייבים לשחרר את הזאב כדי שיילחם באריה" אמר מזוז, כשהוא מתכוון באמירתו, לשלוח את "זאב" אלקין שיתמודד בירושלים ולהוכיח ל"אריה" דרעי את כוחה של תנועת 'הליכוד' בעיר.

כשלוש שעות לאחר פרסום הציטוטים ב'כאן11' פורסמה הבהרה מטעם תנועת 'הליכוד' וזו לשונה; "מי שאמר את הדברים הללו לא מייצג את הליכוד ולא מדבר לא בשמו של ראש הממשלה. ראש הממשלה נתניהו מכבד את השר אריה דרעי ואת השותפות רבת השנים עם תנועת ש״ס".
אריה דרעי בנימין נתניהו חמור התנצלות הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד