כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

השלום הגוראי: ליצמן וזייברט נפגשו וסיכמו על דף חדש

לאחר נתק ממושך, נועדו השבוע השר יעקב ליצמן וראש עיריית בני ברק חנוך זייברט, לפגישה משותפת ובו סיכמו לפתוח דף חדש לקראת הבחירות המקומיות. רק לאחרונה דווח ב'בחדרי' כי ליצמן הודיע לראשי הסיעות החרדיות כי לא יתנהלו מול זייברט בנושאים המוניציפליים

צילום: גרשון אלינסון ויונתן זינדל, פלאש 90
צילום: גרשון אלינסון ויונתן זינדל, פלאש 90 צילום: גרשון אלינסון/יונתן זינדל, פלאש 90



לאחר נתק ממושך, נועדו השבוע סגן השר יעקב ליצמן וראש עיריית בני ברק חנוך זייברט, לפגישה משותפת ובו סיכמו לפתוח דף חדש לקראת הבחירות המקומיות.

ליצמן וזייברט, שניהם חסידי גור, לא החליפו מילה ביניהם במשך תקופה ממושכת לאחר טענות הדדיות בין השניים, בעיקר בעניינים פנימיים בחסידות, והקשר בין השניים נותק.

השבוע, בתיווך עסקנים בכירים בגור המחזיקים בקשר אישי בין השניים ליצמן וזייברט הצליחו ליזום שיחת פיוס ביוזמתו של זייברט לאחר תקוםה ממושכת.

השנים נועדו השבוע לשכת סגן השר ליצמן בו החליטו לשים את כל היריבויות שלהם בצד ולפתוח דף חדש.

משמעות הדברים הם שזייברט ימשיך בתפקידו וישמש כנציג גור בבני ברק, בנוסף סגן השר ליצמן ישאיר את זייברט בתפקיד הבכיר באגודת ישראל וימשיך לשמש כמזכ"ל התנועה.

כזכור, לאחרונה דווח ב'בחדרי חרדים' כי ליצמן פנה לראשי הסיעות גפני ודרעי כי יש לפעול בנושא המוינציפלי רק מולו, ובמקביל חיפש סגן השר ליצמן מועמד ראוי להחליף את זייברט בתפקידו. עתה כאמור, השניים ערכו פגישת פיוס וסיכמו על פתיחת דף חדש ביחסים.
יעקב ליצמן חנוך זייברט שלום פגישת פיוס דף חדש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד