כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

מה לובשים לאירוע? הטיפים של אורית

מתלבטת מה ללבוש לאירוע • הסטייליסטית אורית לבה סבורה כי מילת המפתח היא: איזון • שקללי את הצבעים עם האביזרים, עשי סדר ולעולם אל תגזימי

צילום: יעקב נחומי
צילום: יעקב נחומי



יציאה בערב היא סיבה טובה ללבוש בגד מיוחד, גם אם אינך המחותנת בשמחה. זה הזמן לבגד מעט נוצץ, קצת יותר מבריק.

אז אם באמת התלבטתן מה ללבוש לקראת המסיבות אליהן תגיעו, לאורית לבה, הסטייליסטית המפורסמת, יש עבורכן כמה עצות לבוש חכמות.

ולא רק לבוש. תכשיטים, נעליים ועוד אביזרים – קח תתאימו את פרטי הלבוש לבגד. שהרי אי אפשר לגמרי בלעדי האביזרים, המשתלבים בכל הופעה בה תבחרי.

מקום ראשון, איך לא, סבורה אורית, שמור ? השמלה הקטנה השחורה. מקווה שיש לכן אחת כזו בארון, ואם לא, אז אחת אחרת, רצוי כהה בכחול, סגול או אפור ובלבד שתהיה חלקה, ללא הדפסים מיותרים. ולמה? שמלה שחורה קטנה נראית תמיד טוב, נראית אלגנטית או ספורטיבית, והכול תלוי מה תוסיפי לה, איזה תכשיט, נעל ואפילו תיק. תוכלי לבחור לעצמך שמלה שחורה בגזרה קלאסית ישרה, או כזו טרנדית יותר המתרחבת בסגנון הקלוש של שנות ה 50, לא מדי רחבה כדי שלא תגרום לך למראה רחב מדי...

לשמלה השחורה תוכלי להוסיף נעל צבעונית או מיוחדת אחרת, השתדלי לא לנעול עוד נעל שחורה קלאסית כדי לא להראות משעממת וברורה למדי בהופעתך, כדאי לאמץ נעל - סנדל מוזהב, נעל בעלת כמה צבעים או צבעונית אחרת.

וזאת כדי "להקפיץ" ולתת כיוון צעיר יותר לשמלה השחורה. אם בכל זאת בחרת לנעול נעל קלאסית שחורה אז לפחות בחרי לך תיק ערב ססגוני/מוזהב/נחש/ רק לא תיק שחור!!

וחוץ משמלה קטנה שחורה מה עוד אפשר? למה שלא תלכי לכיוון הדפסים מיוחדים? ז'קט מודפס בעל נוכחות ייתן את השאוו שלך מספיק טוב, הוא בעצם יהיה הפריט הבולט בהופעה ויתר הפריטים הנלווים אליו כמו חצאית יהיו בטקסטורות ובצבעוניות חלקה וכמו כן גם הנעל שתבחרי. להופעת לבוש זו, הייתי מצרפת שני צמידים גדולים, לאו דווקא חלקים, אולי מתכתיים או בעלי טקסטורה מעניינת המשלימה את צבעוניות הז'קט והתיק יהיה באחד מצבעי ההדפס של הז'קט.

גם אם תבחרי לעצמך להתלבש בסגנון קלאסי רגוע של חצאית סולידית וחולצה רגועה, הנעל שלך תהיה מסוגננת, נעל מוזהבת, סנדל מיוחד בצבעוניות משלימה, עקבים בולטים או אפילו מגפון רק שיהיה בעל צבע או אלמנט מיוחד שיקפיץ הופעה רגועה שבחרת ללבוש.

אביזרים, איך אפשר בלעדיהם? אבל זהירות מעומס יתר. אז איך אפשר לדעת כמה? מתי נכון לענוד הכול ביחד או לחוד?

הכול עניין של איזון, איזון להופעת הלבוש כולל הנעל. אם בחרת ללבוש שמלה 'מיוחדת' בגזרה ובבד, תני לה במה מרכזית בהופעה. במקרה זה עגיל גדול או שני צמידים גדולים ישלימו הופעה מסוג זה וכמו כן גם הנעל סולידית ושקטה.

אם בחרת בהופעת לבוש סולידית של חולצה חלקה וחצאית עיפרון חלקה, לכי על אביזרים עשירים כמו שרשרת גדולה בעלת נוכחות, עגיל צמוד ושני צמידים גדולים.

שימי לב גם לצעיפים הנהדרים שנמצאים כעת בחניות האביזרים והאופנה, תוכלי לקשור לעצמך צעיף עם הופעה סולידית והוא יהווה תחליף לשרשרת שלך.

בקיצור, כל מה שתבחרי ללבוש למסיבה, יהיה טוב ובתנאי שיהלום את מבנה גופך, גובהך והסגנון שלך. אל תנסי בערב אחד ל"שחק" אותה מישהי אחרת, לכי עם הסגנון שלך ואם בא לך להעז אז בכיף, ובתנאי שתבחרי אורך נכון
של שמלה, את הבדים הטובים למבנה גופך וכמובן הצבעים הנכונים בהתאם לגוון עורך.

ואם בכל זאת מרגישות מבולבלות רוצות ייעוץ, הכוונה וליווי בכלל איך בונים סטיילינג אישי ולא רק למסיבות, אשמח להכיר מקרוב, לייעץ ולעזור. סטייליסטית אישית, בזמננו, אינה מותרות ולא לעשירים בלבד!! ביום כיף מהנה של מספר שעות נצא יחד לשיטוט מודרך בחניות האופנה תוך שאני מכוונת ומייעצת כיצד לקנות נכון, כיצד לבנות מלתחות ממלאי ארון הבגדים וכיצד להעשיר הופעות עם אביזרים משלימים.

ואם בחרתן להיפגש בערב חברתי או יום הולדת , אשמח להנעים לכן מפגש סטיילינג קבוצתי שכולו חוויה, לימוד מעשיר וחוויה לאורך זמן.

אורית לבה, סטייליסטית 0546332463

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד