כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
בלעדי • בשבת, מול הנופשים

בהרי האלפים - ח"כ בן צור חשף: הוצע לי להתמודד לראשות אלעד

ח"כ יואב בן צור הנופש בימים אלו בהרי האלפים הצרפתיים, השתתף בצהרי השבת בסימפוזיון בהגשתו של עיתונאי 'יתד נאמן' אריה זיסמן, חשף בפני המשתתפים כי הוצע לו להתמודד לראשות העיר אלעד • לשכת ח"כ יעקב אשר: "ייתכן שהדברים נאמרו לח"כ בן צור באווירה של פורים"

בהרי האלפים - ח"כ בן צור חשף: הוצע לי להתמודד לראשות אלעד
פלאש 90

חה"כ יואב בן צור (ש"ס) השוהה בימים אלו בנופש פרטי בהרי האלפים הצרפתיים, השתתף בצהרי השבת בסימפוזיון בהגשתו של עיתונאי 'יתד נאמן' אריה זיסמן.

במהלך הדברים נשאל חה"כ יואב בן צור על הבחירות המתקרבות באלעד ואמר, "יש הסכם וצריך לכבד אותו, כפי שהיה בבני ברק עם מוטלה קרליץ".

לדבריו, "ישראל פרוש ידיד אישי שלי, אבל כאשר יש הסכם חתום צריכים לכבד אותו. אנחנו נתמוך בכל מועמד שתציג דגל התורה, עם ההעדפה למועמד שמתאים לנו - ספרדי. השם המוסכם הוא יוסי שטרית מביתר".

עוד הוסיף בן צור כי, "באם דגל התורה תתמוך הלאה בישראל פרוש אנחנו, ש"ס, נציג מועמד אטרקטיבי ביותר". באווירת השבת, בה אי אפשר להקליט, בן צור חשף למשתתפי הנופש סוד תוך שהוא מקווה שהדבר לא ידלוף, "אני יכול לגלות סוד", אמר בן צור, "ח"כ אשר הציע לי להיות מועמד מוסכם לראשות עיריית אלעד".

הדברים נאמרו במהלך השבת האחרונה בנופש של משפחת ורשנר בהרי האלפים בצרפת. במהלך השבת השתתף גם איש החסד חונה דייטש שעבר לפני התיבה במהלך התפילות ואף ערך קומזיץ המוני למשתתפי הנופש.

כפי שסוקר ב'בחדרי', ההכרעה הסופית על ראשות עיריית אלעד, אמורה להתקבל בימים הקרובים. כזכור, 'בחדרי' חשף את התמלולים מישיבת הנהלת דגל הסגורה שהתקיימה בסוף השבוע החולף, שבשיאה, חבר ועדת הרבנים הגאון רבי יוסף אפרתי אמר כי, "אלעד היא עיר מאוד קשה, ולכן מאוד קשה להשיג מועמד לדגל התורה שיהיה שם".

לדברי הגר"י אפרתי, "בדגל התורה יש אנשים יראי שמים, אך בגלל שזה מורכב לא תמיד היראים והשלמים יכולים לעשות את תפקידם. לכן, אמר הרב אפרתי, "צריך להשאיר את המועמד הקיים". אך עם זאת הוא הסכים לדברי היו"ר גפני שעל התנועה לנסות להשיג מועמד מתאים.

כזכור, מי שנבחר לבורר בסיפור היה הדיין הגאון רבי יהודה סילמן, שקיים פגישות ארוכות בנושא, אולם עדיין אין פתרון באופק, ונראה כי ראש העיר פרוש סולל את דרכו לקדנציה נוספת.

'בחדרי חרדים' פנה לחברי הכנסת המוזכרים בכתבה.


יואב בן צור מסר: "יעקב אשר ואני היינו בשיחת מסדרון וההצעה נאמרה בחיוך, ושנינו הבנו שאין לה היתכנות, בוודאי לא מצידי. אמרתי שאם לא תהיה הסכמה מצד כל המפלגות החרדיות לא יהיה לזה סיכוי, ואמרתי שכל מפלגה מתייעצת עם גדולי התורה שלה כדי לקבל החלטה. הדגש היה על האחדות הכוללת ולא כמו שהיה פעם שעברה".

מלשכת ח"כ יעקב אשר נמסר כי, "ייתכן שהדברים נאמרו לח"כ בן צור באווירה של פורים".

יואב בן צור יעקב אשר אלעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד