× הורדה
בחדרי חרדים
האפליקציה
ח' תמוז התשפ"ו
23.06.2026

יובל שביט

בן גביר למפכ"ל: שוקל להדיח את מפקד תחנת בני ברק בעקבות הפינוי האלים

השר לביטחון לאומי שיגר מכתב חריף למפכ”ל המשטרה בעקבות התיעודים מהפגנת הפלג הירושלמי בכביש 4 | בן גביר דורש למצות את הדין עם כל שוטר או מפקד שחרג מהנהלים, ומבהיר כי הוא בוחן את האפשרות להרחיק לצמיתות מהמשטרה גם את מפקד תחנת בני ברק

אבי גדלוביץ' 10:43
4