י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

המועצה הדתית בחיפה התחברה ל'אינטרנט רימון'

את ההחלטה מיישם הרב אברהם ויצמן במסגרת השינויים הניהוליים שעוברת המועצה הדתית, מאז היכנסו לתפקיד כיו"ר המועצה. "אצלי במשרד לעולם לא היה אינטרנט ואני משתמש שנים רבות אך ורק בפלאפון סלולארי כשר"

הרב אברהם ויצמן עם הראשל"צ בקשי דורון
הרב אברהם ויצמן עם הראשל"צ בקשי דורון

במסגרת השינויים הניהוליים שעוברת המועצה הדתית, מאז היכנסו של הרב אברהם ויצמן לכהן כיו"ר המועצה הדתית, עברה המועצה לשירותי אינטרנט כשר בשירות חברת רימון, לאחר שנים ארוכות שעבדה המועצה עם חברת נטויזי'ן.

הרב ויצמן: "צעד זה ננקט כצעד הכי טבעי והכרחי, מאחר ולא יתכן שמועצה דתית, שאמורה לספק צרכי דת תשתמש באינטרנט שפרוץ לזבל. אינני רוצה להיות אחראי לנזקים שנגרמים על ידי שרותי אינטרנט שאינו מבוקר, לא בעולם הזה ולא כלפי שמיא. כך הנחתי במועצה הדתית בקרית מוצקין וגם בירוחם.

"אצלי במשרד לעולם לא היה אינטרנט, ואני משתמש שנים רבות אך ורק בפלאפון סלולארי כשר, ובפרט היום שאנו עובדים מעל בית כנסת, אינטרנט פרוץ זה בגדר של להכניס צלם להיכל.

"כל זאת לאחר שינוי נוסף שנערך: ארכיון מחלקת נישואין עובר בימים אלה סריקה, כאשר כל הנתונים שמכסים כ-100000 תיקי נישואין מזה שישים שנה יוכנסו למערכת ממוחשבת, שבלחיצת כפתור יהיה ניתן לקבל כל מסמך גם מלפני 60 שנה. וזאת לאחר שהמועצה הדתית עברה למתכונת עבודה של חמישה ימים בשבוע, כאשר ביום שלישי ישנו רב כונן שמקבל קהל במחלקת נישואין לציבור שעובד, ואינו יכול להתפנות בשאר הימים.

"שבוע עבודה מקוצר הינו נורמטיבי בכל המשק כבר שנים רבות, ואין סיבה שהמועצה הדתית תיתן שירותים גם בימי שישי", אומר הרב ויצמן. "גם העובד צריך שיהיה לו יום אחד של אתנחתא. אני דוגל בזה שהעובד יהיה מרוצה במקום עבודתו, ולכן הנחתי שבימי החנוכה העובדים יסיימו את עבודתם בשעה 1:00 בצהרים ולא בשעה 3:15. עובד מרוצה נותן שירות במאור פנים ובחשק".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד