י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הקיצוץ בקישוריות: כבר בינואר הקרוב נשלם רק 6.8 אג'

שר התקשורת תקף בחריפות את חברות הסלולר, והבהיר כי ההפחתות יבוצעו במועדים שהוחלט עליהם - החל מינואר הקרוב • המשמעות לצרכן: במקום 25.4 אג' לקישורית, נשלם כבר בינואר הקרוב רק 6.8 אג'

 הקיצוץ בקישוריות:  כבר בינואר הקרוב נשלם רק 6.8 אג'

שר התקשורת משה כחלון הודיע היום במסיבת עיתונאים, כי מנוי וגמור עמו להוזיל את מחירי הקישוריות הסלולריות. ההפחתה תתחיל בינואר הקרוב ותתפרס בהדרגה על פני 3 שנים, עד לרמה של 5.55 אג' ב-2014.

כחלון הבהיר, כי הוא עומד מאחורי המלצותיה של חברת NERA שנשכרה לצורך ייעוץ חיצוני בנושא, והוא מודה למשרד האוצר שלא נכנע בפני הלחצים העצומים שהפעילו חברות הסלולר.

השר הבהיר, כי ידע שכשמדובר ב"כסף הגדול" הוא "מזמין לחצים עצומים ושדולות של לוביסטים, אולם הדברים צריכים להיאמר: חברות הסלולר מרויחות הון עתק שלא בצדק והגיע הזמן לשים לזה סוף".

השר תקף בחריפות את מצגות השוא של החברות כאילו הן יעמדו בפני התמוטטות כלכלית, והבהיר כי הכל נבדק ונלקח בחשבון, והמטרה היחידה היא להחזיר לצרכן את כוחו וממונו.

ההפחתה המשמעותית הראשונה תבוצע כבר בינואר הקרוב בשיעור של 74%, כאשר במקום 25.4 אג' כיום יהיה מחיר הקישוריות 6.8 אג', בינואר 2012 ירד התעריף ל-6.43 אג', ב-2013 ל-5.91 אג', ובינואר 2014 יושלם הקיצוץ כאשר מחיר הקישוריות יעמוד על 5.55 אג'.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד