כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

מוזס דוחף: 2000 יח"ד בצפת לציבור החרדי

יו"ר סיעת יהדות התורה ויו"ר השדולה לפתרון מצוקת הדיור: "בצפת יש עתודות בנייה של כ-2000 יחידות דיור לציבור החרדי. נפעל בשיתוף העירייה לזירוז האישורים הנדרשים"

צפת
צפת



יו"ר סיעת יהדות התורה ויו"ר השדולה למציאת פתרונות למצוקת הדיור ח"כ מנחם אליער מוזס מקדם פתרונות דיור לציבור החרדי בעיר צפת.

בפגישה שייזם עם ראש העיר צפת אילן שוחט, סגנו פנחס קאליך, מהנדס העיר אינג' רובין והאדריכל אורי מילוסלבסקי, נדונו עתודות הקרקע ופתרונות הדיור האפשריים לציבור החרדי בעיר צפת.

לדברי ח"כ מוזס, בצפת עתודות קרקע אשר בשיווק נכון יכולות להוות פתרון אידיאלי למצוקת הדיור הקשה והחמורה של הציבור החרדי במרכז הארץ. בפגישה הוצגו לפני ח"כ הרב מוזס תכניות לבנייה של כ-2,000 יח"ד, חלקן הגדול ממתין לאישורים מתאימים בעיריית צפת.

מוזס ביקש מראש העיר וממהנדס העירייה לקדם ולזרז את האישורים הנדרשים על מנת שניתן יהיה לצאת מיידית לשיווק מסיבי.

יצויין, כי הפרוייקט בצפת מלווה באופן אישי על ידי שר השיכון אריאל אטיאס, והוא פועל דרך הנהלת מחוז הצפון של משרד השיכון לקידומו.

מוזס מסר לאחר הפגישה, כי העיר צפת יכולה להוות מוקד משיכה לזוגות צעירים רבים שיצטרפו לזוגות שכבר מתגוררים בה ונהנים הן מן הרוחניות והן מן הגשמיות ומן האוירה המיוחדת של צפת. "בעיר קיימת תשתית ענפה של בתי ספר, מוסדות חינוך, בתי כנסת. והגעת זוגות נוספים תחזק עוד יותר את התשתית הקיימת".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד