ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

בכירי המשק הישראלי השתתפו בערב עיון לקראת ראש השנה

האירוע, ביוזמת חברת 'נגב', נשא דברים הגאון רבי חיים דוד קובלסקי העומד בראש ארגון התורה הגדול 'מאורות הדף היומי' אשר קשר את מהותו של ראש השנה והמלכת ה' 'בורא עולם ב'קנין''

אבי לוזון יור התאחדות הכדורגל שלמה לוסטיג סמנכל נגב והרב קובלסקי
אבי לוזון יור התאחדות הכדורגל שלמה לוסטיג סמנכל נגב והרב קובלסקי

בכירי המשק הישראלי השתתפו בערב עיון ייחודי לקראת ימי התשובה והרחמים שנערך ביוזמת חברת 'נגב' ובשיתוף 'מאורות הדף היומי'. את הערב הייחודי שנערך במלון הילטון בתל אביב, אירח סמנכ"ל השיווק בקבוצת 'נגב' מר שלמה לוסטיג, שיזם את הערב המשותף בכדי להוסיף מימד ערכי ותורני לבכירי התעשייה השקועים במהלך השנה כולה, במרוץ בלתי פוסק לקידום ופיתוח הכלכלה בישראל.

שיאו של האירוע הייחודי, היה במשאו המרתק של הגאון רבי חיים דוד קובלסקי שליט"א העומד בראש ארגון התורה הגדול 'מאורות הדף היומי', בנושא 'שורשי חוקי הנדל"ן בתורה ובגמרא', נושא שריתק את המשתתפים ועורר דיונים כלכליים רבים מזווית הלכתית. מפעים היה לראות את ראשי התעשיינים, מנכלי"ם ומעצבי דעת קהל המתנצחים בהלכות כמו 'חזקת שלוש שנים' ו'קניין'. בסיום דבריו קשר הרב את הנושא מעניינו של יום - מהותו של ראש השנה והמלכת ה' 'בורא עולם ב'קנין''.

בערב החגיגי אותו יזמה 'נגב' נטלו חלק יזמים בולטים בכלכלה המקומית ובכירי עולם הנדל"ן, ביניהם: אבי מוטולה, מנכ"ל קבוצת 'נגב', אברהם נובוריצקי יו"ר דירקטוריון נגב, ראובן אדלר ואורי עיני מפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי, ניסים בובליל נשיא התאחדות הקבלנים, אבי לוזון יו"ר התאחדות הכדורגל, עמוס לוזון יזם נדל"ן, האחים איתי וחן גינדי, יגאל גלאי מבעלי גלאי תקשורת, יקי רייסנר מנכ"ל 'רייסדור', תמיר דגן מנכ"ל שיכון ובינוי, רונן גינצבורג מנכ"ל דניה סיבוס, גילי דקל מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים, חזי דימרי מבעלי י.ח. דימרי , שעייה איצקוביץ מנכ"ל 'תוצאות אפקטיביות', איציק אמסלם סגן נשיא התאחדות הקבלנים ומבעלי חב' אלמוג כדאי, אבי זיתוני, האדריכל גיל שנהב, ועוד רבים. המשתתפים כולם, ברכו את קבוצת 'נגב' על היוזמה הברוכה, שהעניקה להם שעות של חוויה וחיבור בין העולם הכלכלי למקורות הנצח של מורשת ישראל.

"נגב שמחה על הצלחת היוזמה שהמחישה יותר מכל את ערכי קבוצת 'נגב', מצוינות ומובילות עם חיבור שרשי למסורת ולבניין הארץ" אומר שלמה לוסטיג סמנכ"ל נגב ומי שיזם ואירח את המפגש, "אני שמח על החיבור שלנו עם הפצת תורה כמו של 'מאורות הדף היומי' והעומד בראשו, ערב כזה מביא לחיבור מרתק בין עולם הכלכלה לחכמת התורה ומעניק משמעות ערכית מחודש לימי הדין והרחמים של ראש השנה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד