י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בגלל הכיסאות: יש עתיד ביטלה פגישה עם הליכוד ביתנו

יש עתיד והליכוד ממשיכים להתקוטט: ביטלו פגישת עבודה עם צוות המו"מ של הליכוד • יש עתיד: מחלוקת על גודל הממשלה • הליכוד: ניסיון שקוף להסיט הדיון

יש עתיד: רוצים 18 שרים מסביב לשולחן. ישיבת ממשלה
יש עתיד: רוצים 18 שרים מסביב לשולחן. ישיבת ממשלה

החרדים בחוץ, אך יש עתיד והליכוד ביתנו ממשיכות להתקוטט: היום (רביעי) מתעורר מכשול נוסף במגעים הקואליציוניים. נציגי יש עתיד ביטלו פגישה עם צוות המשא ומתן של הליכוד-ביתנו בגלל מחלוקת בין הצדדים.

במפלגת יש עתיד אומרים כי הסיבה לכך היא שבליכוד ביתנו מתעקשים על ממשלה רחבה בעלת 28 שרים, ואילו הם מעוניינים בממשלה קטנה בעלת 18 שרים בלבד, כפי שהתחייב מנהיג המפלגה יאיר לפיד טרם הבחירות. הפער הזה, לדבריהם, הצדיק את ביטול הפגישה.

"לא ייתכן שבזמן משבר כלכלי גדול, שהליכוד היה זה שהביא אליו, וכשעל הציבור עומדת ליפול חרב קיצוצים, תהיה ממשלה כל כך מנופחת", הסבירו ביש עתיד. "נבחרי הציבור צריכים לשמש דוגמה אישית. בליכוד רוצים לקחת את הוויכוח למקום של תיקים, אבל אנחנו לא שם. הוויכוח כרגע הוא בענייני מהות".

גורמים בליכוד מסרו בתגובה: "מדובר בניסיון שקוף להסיט את הדיון מהשאלה המרכזית: מדוע אחרי שכל מערכת הבחירות שאל יאיר לפיד 'איפה הכסף?', הוא לא השיב עד לרגע זה להצעה שניתנה לו להיות שר האוצר הבא של מדינת ישראל, במקום בו נמצא הכסף וניתן לעשות שינויים ורפורמות".
ביטול פגישה יש עתיד הליכוד ביתנו גודל הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד