י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

משה אריה פרידמן מאשים: ראשי קהילת אנטוורפן רצחו אברך לפני תשע שנים

זעזוע בקהילת יהודי אנטוורפן • משה אריה פרידמן מאשים בתקשורת המקומית את ראשי הקהילה במעורבות ברצח אברך לפני תשע שנים • לדבריו פועלת בקהילה 'מאפיה העוסקת בפשע והלבנת הון' • חבר בקהילה: "פרידמן הדרדר לעלילת דם מכפישה המעוררת שנאה ומסכנת את בטחונינו"

משה יצחק נאה
משה יצחק נאה

זעזוע בקהילת יהודי בלגיה: משה אריה פרידמן יצא למסע הכפשות תקשורתי ומאשים את ראשי הקהילה ברצח שאירע לפני תשע שנים.

לפני תשע שנים, בנובמבר 2004, נרצח משה יצחק נאה, אברך אב לארבעה. אלמוני ירה בו בשעה 2 אחרי חצות ליד ביתו באנטוורפן, בעת שהוציא מתא המטען של רכבו, מצרכים שררכש עבור משפחתו. המשטרה ניסתה לפענח את הרצח אך ללא הצלחה.

פרידמן פנה לרשויות בתביעה לחקור שוב את המקרה. לדבריו יש בידו ראיות המצדיקות פתיחת חקירה.

אתמול (ד) התראיין פרידמן לתקשורת המקומית והצהיר כי "משה נרצח על ידי רשת פשיעה הפועלת שבקהילה היהודית. מלדבריו מדובר ברשת אנשים מסוכנים ובעלי השפעה המעורבים בהלבנת הון מסחר בסמים ויהלומים ופעילות פלילית אחרת.

לדבריו, נאה היה חבר ברשת, ידע יותר מידי, ולכן הושתק.

"המאפיה החרדית השתמשה בהשפעתה אצל התובע הכללי והפרקליטות כדי להפסיק את חקירת הרצח", אמר, "אחד מראשי הקהילה אף אמר לי שהם הרגו אותו. כשהזמן יהיה בשל וראוי אציין שמות מדוייקים. אבל אני מנסה קודם להבטיח שהחקירה אכן נפתחה", אמר.

התלונה הוגשה לידי מועצת החקירות שבראשה עומד השופט יורדנס ודובר משרד התובע הכללי, בן זייטמן, אישר את פתיחת תיק חקירת הרצח מחדש.

"פרידמן רוצה להתנקם בקהילה החרדית על שזו לא קבלה את ילדיו למוסדות החינוך שלה, והוקיעה אותו ואת משפחתו". אמר מקור בקהילה: "

חבר בקהילה: "פרידמן הדרדר לעלילות דם מכפישות המעוררות שנאה ומסכנות את הקהילה, אנו בטוחים שהרוצח הוא לא איש מהקהילה, ופרידמן עצמו יודע את זה.

"פרידמן", אומרים בקהילה, "לא התגורר בתקופת הרצח באנטוורפן, אבל חילול ה' יצא מזה, כי פרידמן יעלה שמות שונים מהקהילה, שמות של אנשים שהוא מעוניין לגמור איתם חשבון, והמשטרה תטרטר אותם, התקשורת תחגוג עד שיתברר שמדובר בעלילה".
נאה אנטוורפן עלילה פרידמן משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד