ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

על הכוונת של בזק און ליין: חסידות גור וערביות

בזק און ליין פותחת בהליך גיוס של 150 מועמדים עבור מוקדי מידע • "בשנים האחרונות למדנו להכיר את המגזר החרדי מקרוב ואנו יודעים כיצד לספק את התנאים הדרושים"

אילוסטרציה: פלאש90
אילוסטרציה: פלאש90 צילום: פלאש 90

בזק און ליין פותחת בהליך גיוס של 150 מועמדים עבור המוקדים של שירותי בריאות כללית בבאר שבע. על הכוונת: נשים ערביות ונשים המשתייכות לחסידות גור.

קמפיין הגיוס יתרחש בחודשים הקרובים, ובמהלכו תשתף בזק און ליין פעולה עם לשכת התעסוקה בבאר שבע. בזק און ליין תחזיק נציגות קבועה במשרדי הלשכה בעיר, ותאפשר גיוס מיידי לשורות המוקדים.

כחלק מתהליך הגיוס, נערך שיתוף פעולה בין בזק און ליין ל'מרכז ריאן', המקדם תעסוקה בקרב דוברי ערבית. עד כה, שיתוף הפעולה הביא לגיוסן של עשר נשים מהיישוב ח'ורה שבפזורה הבדואית בנגב. המגויסות החדשות ישתלבו במערך המוקדים ויתנו שירות בעברית ובערבית.

ביום רביעי הקרוב ייערך יום גיוס, במהלכו ייבחנו בנות חסידות גור מערד. במהלך הגיוס תעבורנה המועמדות יום מיון, ובסופו ייקלטו כחלק מצוות במוקד מידע של שירותי בריאות כללית.

מנהלת הגיוס וכוח האדם של בזק און ליין: "בזק און ליין שמחה וגאה על כך שהתרחבותה העסקית תספק תעסוקה לתושבי הדרום, בעיקר לנשים, ובין השאר גם לנשות המגזר הבדואי והחרדי.

"לגבי בנות חסידות גור, הרי שבשנים האחרונות למדנו להכיר את המגזר החרדי מקרוב ואנו יודעים כיצד לספק את התנאים הדרושים בכדי שהעובדים יוכלו להשתלב בבזק און ליין מבלי לשנות את אורח חייהם. ישנה מגמה הולכת וגוברת בקרב הנשים החרדיות המתאפיינות ברמה אישית גבוהה, במסירות ובמחויבות, לצאת אל מחוץ למסגרת הקהילה והבית ולמצוא פרנסה. זאת, בהינתן שמקום העבודה יוכל לספק את התנאים הדרושים לאורח החיים החרדי, ובכלל זאת לענות על כללי הצניעות והכשרות".
גור ערבים עובדים מוקדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד