כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

הגראי"ל בכנס ראשי ישיבות: "אנו זקוקים לישועה"

הגראי"ל שטיינמן, הגר"ח קנייבסקי וראשי ישיבות השתתפו בכנס התחזקות בבית הכנסת לדרמן בבני ברק • הגראי"ל: "הרשעים עושים הכל כדי שבני תורה, לא יוכלו ללמוד"

הגראי"ל בכנס ראשי ישיבות: "אנו זקוקים לישועה"

בבני ברק התקיים אמש, כינוס של ראשי ישיבות נגד הגזירות על עולם התורה, על מנת לחזק את לימוד התורה והתפילה בקרב בני הישיבות.

הכינוס אורגן על ידי ארגון 'בני אמונים' בבית הכנסת 'לדרמן' בשיכון חזון איש, בראשות הגראי"ל שטיינמן, הגר"ח קנייבסקי, הגר"יג אדלשטיין, הגרב"ד פוברסקי והמשגיח הגר"ד יפה.

כאשר נכנס הגר"ח לבית המדרש, קם הגראי"ל ממקומו, עד שהגר"ח תפס את מקומו.

את המעמד פתח הרה"ג רבי יהושע אייכנשטיין, ולאחר מכן נשאו דברים הגאונים רבי חיים וואזנר ורבי חזקיהו משקובסקי.

הגר"ג הדגיש בדבריו, כי לצד החיזוק בתורה ובתפילה, יש להתחזק במעשים טובים, בהנהגה של מידות טובות בין אדם לחברו. הגר"ד יפה, ציין כי לצד האמור, יש להתחזק בלימוד המוסר, שמשלים את החיזוק בתורה ובתפילה.

הגרב"ד פוברסקי, ציין כי תפילה בשעה קשה היא בעלת סגולה מיוחדת. "ואם בתפילה כך, בודאי שבצירוף כח התורה נוכל לעמוד מול צרינו, וקול התורה יוסיף להישמע ביתר שאת".

הגרא"יל חתם את הכינוס בדברי חיזוק לראשי הישיבות: "צווה ישועות יעקב" אנחנו זקוקים לישועות גדולות. גוזרים גזירות בכלל על הכלל ובפרט על לומדי התורה. בפרט צריכים רחמים יראי ה' ותלמידי חכמים, כי הרשעים עושים הכל כדי שבני תורה, לא יוכלו ללמוד. השם יעזור שהשנה הבא עלינו לטובה תיהפך לטובה ויהיה כתיבה וחתימה טובה".
הרב שטיינמן ביכ''נ הגרב''ד תפילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד