י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מלחמת האשמות בין ליברמן לאריה דרעי

אריה דרעי מאשים את איווט ליברמן: ש"לא הביא את הרוסים" • אנשי הליכוד מתלוננים על כך שהחרדים לא התלכדו סביב ליאון

משה ליאון בנאום ההפסד. צילום: פלאש90
משה ליאון בנאום ההפסד. צילום: פלאש90

"ליברמן עבד עלינו ולא הצליח לספק את הסחורה. הבטיח להביא את הרוסים ולא הביא אותם. כל אנשי ישראל ביתנו בירושלים הצביעו עבור ניר ברקת", כך מאשימים אנשי דרעי את ליברמן.

"ליברמן עשה קומבינה לדרעי, שלח אותו להביא את החרדים כדי שיתמכו במועמד שלו, ואילו הוא לא הביא את הרוסים שהוא הבטיח. קשה להבין איך דרעי נפל בתרגיל הזה".

לפי דברי דרעי, ש"ס הביאה את כל מה שהיא יכולה לקלפי, 35 אלף קולות שכולם הלכו למשה ליאון אבל הליכוד ביתנו לא הביא את הקולות. ליאון הביא רק כ-5000 אלפי קולות מחוץ למגזר החרדי".

לעומת זאת אנשי הליכוד ביתנו מאשימים את דרעי שלא כל קולותיו הגיעו למשה ליאון וכי לא הצליח ללכד מאחוריו את החרדים. "הרעיון היה שדרעי יצליח להביא עמו את כלל המגזר החרדי וחוגים נוספים".

גם אנשי הליכוד זועמים על ליברמן ואומרים: "ליברמן הסתובב בתחילת הדרך ואמר לנו שיש לו עשרת אלפים איש ברזל. עכשיו מתברר שאין לו כלום. הרוסים לא הצביע עבור ליאון".

גם ברקת תקף את ליברמן ודרעי בראיון ל'ישראל היום: "ליברמן ראה משימת-על לחסל אותי", אמר, "יכולתי לעשות קומבינה ולמנות את ולדימיר שקלאר לתפקיד מנכ"ל החברה לפיתוח מזרח ירושלים כמו שליברמן דרש, ואז הייתי מקבל תמיכה מקיר לקיר, סירבתי. לקחתי סיכון ושילמתי מחיר לא קל".

הוא האשים את דרעי וליברמן: "הם אמרו נעשה קומבינה עם מועמד מגבעתיים, נעשה שחור בעיניים, נוריד את אחוז ההצבעה ונכבוש את העיר עם המשאבים שלה'. כל ההנחות קרסו להם מול העיניים. בסוף התברר כי גם החרדים דחו את הקומבינה הזו".

ליברמן לעומת זאת מאשים את ברקת ב'מכירת העיר לחרדים' על רקע הסכם בינו לבין חיים אפשטיין שהתמודד לראשות העיר מטעם סיעת בני תורה, ולפי הטענה הוא לא הסיר את מועמדותו חסרת הסיכוי עד הסוף, וגרע קולות מליאון.

חשוב להדגיש כי למרות כל הציטוטים הנ"ל המתיחות האמיתית אינה בין ליברמן לדרעי, שכן השניים ממשיכים להיות חברים טובים וכל הנ"ל אינו אלא ניסיון להציג בתקשורת סיבות לכשלון. אם תחפשו את המתיחות האמיתית, הרי היא בין ליברמן לח"כ יעקב ליצמן, המתינו לנקמה. היא תוגש כעת מיד, או אולי בעוד זמן קצר או ארוך, קרה אך יעילה.
ליברמן אריה דרעי ליאון ש''ס הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד