י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
למרות ההתנגדות

לאחר חודשיים: אושר מינויו של החרדי לתפקיד הבכיר

עדת המינויים אשרה את מינויו של עו"ד זינגר למרות התנגדותו של יועמ"ש משרד האוצר | הוא בוגר ישיבת חברון ושימש בשנים האחרונות כשותף במחלקת חברות וניי"ע במשרד הרצוג פוקס נאמן

לאחר חודשיים: אושר מינויו של החרדי לתפקיד הבכיר
יוסף (ספי) זינגר צילום: עידן גרוס

בסוף השבוע הודיעו מהוועדה למינוי בכירים, למנכ"ל משרד האוצר, שלומי הייזלר, כי מינוי עו״ד ספי זינגר ליו״ר הרשות לניירות ערך אושרה על ידי ועדת המינויים. בה מכהנים כב׳ השופטת בדימוס שלומית דותן, מר אודי ניסן ומר שוקי אמרני.

יצוין כי המינוי של זינגר אושר למרות ההתנגדות היועץ המשפטי של משרד האוצר, עו"ד אסי מסינג, שטען שאין לו את הכישורים המתאימים לתפקיד הבכיר. 

זינגר בן 44, בוגר ישיבת חברון, מכהן כשותף במחלקת חברות וניירות ערך במשרד הרצוג פוקס נאמן. בשנת 2011 החל לעבוד כעורך דין במשרד המשפטים וכיהן שם במגוון רחב של תפקידים במחלקת ייעוץ וחקיקה תחת המשנה ליועץ המשפטי דאז, עורך הדין אבי ליכט.

עורך הדין זינגר היה אחראי על תחום חדלות הפירעון והוביל בממשלה ובכנסת את המהלך לחקיקתו של אחד החוקים הכלכליים המרכזיים ביותר בשנים האחרונות - חוק חדלות פירעון החדש. בנוסף, היה שותף לחלק גדול מהרפורמות המשקיות שנערכו באותם השנים, ובין היתר, הסדרת תחום האיגוח, הסדרת חלק המדינה במשאבי הטבע של ישראל (ועדות ששינסקי) ומתווה הגז, הסדרת תחום האשראי החוץ בנקאי והוועדה לבחינת הסדרי החוב בישראל.

בשנת 2018 הצטרף למשרד הרצוג פוקס נאמן כשותף במחלקת חברות וניירות ערך. במסגרת זו ליווה וייעץ לחברות ישראליות ורב לאומיות במגוון רחב של תחומים ובסוגיות מורכבות בדיני חברות וניירות ערך, ובין היתר טיפל במכירת גרעין השליטה של חברת פרטנר, הסדר החוב בקבוצת איי.די.בי, עסקות בינ"ל מורכבות וחוצות גבולות, מימון הפרטת נמל חיפה, עסקאות מסוג מרג'ין (Margin), עסקאות איגוח ועוד.

מינוי מינוי בכירים חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד