י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

איומים בבית הרב: פעילי ש"ס נגד קול ברמה

פרסום ראשון: מנכ"ל 'קול ברמה' עו"ד אריאל דרעי, ביקר בביתו של חבר מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני, שם נכחו פעילי ש"ס, ובמקום התפתחה קטטה אלימה • ב'קול ברמה' מתכוונים להתלונן נגד האלימות ונגד יהודה אבידן, שלדבריהם איים "לסגור את הרדיו" • אבידן: "מקווה שייסגר, הוא מביא מחלוקת"

איומים בבית הרב: פעילי ש"ס נגד קול ברמה


הקרב בין הפלגים השונים בציבור הספרדי מתלהט: הערב (ב) נרשם פרק נוסף בהסלמה בביתו של חבר מועצת חכמי התורה, הגר"ש בעדני, בו נכחו מנכ"ל 'קול ברמה' אריאל דרעי, וכמה מפעילי ש"ס, ובהם יהודה אבידן, יגאל גואטה ונתי נחום.

לדברי גורמים שנכחו במקום, כמה מאנשי ש"ס שנכחו במקום דרשו מהגר"ש בעדני לחזור בו מהדברים שאמר מוקדם יותר היום לאנשי 'קול ברמה' על כי למרות ש"יש עליכם משטינים רבים, אתם עושים עבודת קודש".

לטענת גורמים ב'קול ברמה', אותם אנשי ש"ס הוציאו את דרעי באלימות מהחדר תוך ביטויים פוגעניים, ובין השאר אף איים יהודה אבידן, חבר מטה הבחירות של ש"ס על דרעי "תזכור מה אני אומר לך, בתוך חודשיים אני סוגר לך את הרדיו". בשלב מסוים הגר"ש בעדני עצמו נאלץ להתערב ולהרגיע את הרוחות.

לדבריהם, בכוונת 'קול ברמה' להגיש מחר תלונה כפולה - למשטרה על האיום וגם לועדת הבחירות המרכזית על יהודה אבידן. ל'בחדרי חרדים' נודע כי לתלונה יצורף גם תיעוד מלא מהחדר.

ברדיו מציינים גם כי יהודה אבידן שימש כשנתיים פרשן בתוכנית הבוקר של מרדכי לביא, וסיים את תפקידו לפני כחודש וחצי - לאחר דבריו של חכם שלום - ומאז מסרבים בתחנה להשיבו לתפקידו.

מנכ"ל 'קול ברמה' עו"ד אריאל דרעי מסר ל'בחדרי חרדים', כי "למרות המאמצים של חבורת הרחוב הזו למנוע מהרדיו לפעול בצורה מקצועית, אנו נמשיך להגיש לציבור שירות עיתונאי איכותי בהתאם לרוח התורה, כפי שהנחנו אף הערב הגר"ש בעדני חבר מועצת חכמי התורה, ובהתאם להנחיות וכללי הרשות השניה, ושום איום לא יסיט אותנו מדרכנו זו".

יהודה אבידן הגיב ל'בחדרי חרדים': "הדברים נאמרו בפני חבר מועצת גדולי התורה ועוד שני עדים שיכולים להעיד שלא היה ולא נברא, אני חושב שאני יכול לייחל ולקוות שהרדיו הזה ייסגר בעוד חודשיים כי הוא לקח לעצמו צד להרוס את עולם התורה ולהכניס מחלוקות.

"אריאל דרעי כנראה נבהל מהמכתבים ששלחתי והתלונות שהתלוננתי לרשות השניה ולועדת הבחירות על כך שהם מפרים ונוקטים צד פעם אחר פעם נגד אריה דרעי וש"ס. הדברים הללו לא ירתיעו אותי מלהמשיך לעשות את עבודתי נאמנה. באשר לאיומים, כנראה גם אריאל דרעי יודע שלאור התלונות שלי לרשות השניה זכה היועץ המשפטי של ש"ס בשיחת טלפון לקבל איום מיוחד מאריאל דרעי שהם עוד יראו לנו וגם על כך מוגשת תלונה בימים אלה לרשות השניה. דרעי חושב שבתלונות סרק כנגדי יחפה על כל הפשעים.

"באשר לפרשנות שהייתי נותן בתוכנית הבוקר של קול ברמה, היה זה בהתנדבות מלאה ומעולם לא קיבלתי מהם ולו שקל אחד. היום אני מיצר על כך שהייתי מהגורמים העיקריים להעלאת תרייטינג של תוכנית הבוקר ויעידו על כך כל סקרי ה-TGI, שהשעה בה נתתי את הפרשנות הייתה השעה המואזנת ביותר, ואין לי ספק שבסקרים הקרובים תתבטא היעדרותי היטב".

יגאל גואטה אמר ל'בחדרי חרדים': "שקר וכזב, לא היה ולא נברא. הוא ניסה לעשות פרובוקציה, ויהודה אמר לו 'אני מקווה שתוך חודשיים התחנה תיסגר'. עד שהרב בעדני אמר לו 'תלך תלך', ובזה הסתיים הסיפור".

נתי נחום ל'בחדרי חרדים': "אני בהלם מאריאל דרעי, אני מכיר אותו כמשהו אחר, הוא צעק שם והשתולל".
אבידן גואטה שס איום קול ברמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 140 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד