י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

טועמים לנדוור: פנינת המהדרין של הסינמה בירושלים

ביקורת מסעדות: במסעדה החלבית 'קפה לנדוור' במתחם הסינמה בירושלים, תמצאו נוף מרהיב, שירות יעיל ומנות טריות וייחודיות • איך דואגים ב'לנדוור' לילדים? • ולמה אסור לפספס את הרוזלאך?

טועמים לנדוור: פנינת המהדרין של הסינמה בירושלים


רק לאחר דקות אחדות של חיפוש במתחם ה'סינמה סיטי' המפואר בירושלים, תגיעו לפנינה שבכתר: 'קפה לנדוור', השוכן במעמקי הסינמה, מסתיר בתוכו תפריט בלתי נגמר של מטעמי איכות, במחירים שווים לכל כיס ובכשרות מהדרין של רבנות ירושלים.

הנוף הנשקף דרך חלונות הזכוכית העוטפים את הסועדים - מרהיב ומעורר תיאבון, השירות יעיל ומהיר, ומרבית השולחנות מספקים ליושבים פרטיות אינטימית, המאפשרת לנהל שיחה שוטפת מבלי שתגיע לאזני השכן.

וכל זה הוא רק מקדמה לתפריט הכשר. וזאת חשוב לדעת, מתוך ארבעים ויותר סניפי קפה לנדוור ברחבי ישראל, הסניף במתחם הסינמה הוא היחיד המחזיק בהכשר מהדרין, לרווחתם של תושביה החרדים של ירושלים.


בבחירת מנת הפתיחה אני מתלבט בין שלל הסנדביצ'ים וארוחות הבוקר המוצעות, ולבסוף נופלת ההכרעה על שקשוקת הבית, שמתגלה כשקשוקה עשויה היטב, מתובלת בדיוק ומוגשת בליווי סלט ולחם. עמיתי לביקור מעדיף לבחון דווקא את 'מנת הילדים' החדשה, הכוללת מגוון נשנושים בריאים, חביתה וגם צ'יפס, ואפילו כוס שוקו מעוטר 'כמו של הגדולים'.

המנה מזינה ומפתה את החיך. ואנו פונים לבחירת המנה העיקרית. לאחר דילמה נוספת נופלת ההכרעה על פילה סלמון - בסלסה של עשבי תיבול, עגבניות ופלפל אדום. מוגש עם תוספת לבחירה וסלט ירוק.

הדג הפריך נמס בפה. ניכר היטב כי הוא הוכן ביד אוהבת, שהקפידה גם להציב אותו בצלחת במיקום אסטרטגי, הנתחים נעלמים במהירות מהצלחת וגם שותפי לארוחה לא מתאפק ו'לוקח ביס'.

בינתיים אנחנו נהנים מוזיקה רוגעת ומלווים את הארוחה בבקבוקי שתיה קלה, המגיעים כנדרש ביום חם שכזה בליווי קוביות קרח.


הבטן כבר מלאה, אבל אי אפשר בלי הרוזלך המפורסמים. מעין רוגלך עשויים מבצק פוקצ'ה עם שוקולד למריחה. אנחנו דוחסים כתריסר רוזלך ומלטפים במבט מיוסר את האחרונים שנותרו בצלחת, מחוסר מקום בקיבה. לשמחתנו, מציעה המלצרית האדיבה לארוז לנו את השארית בקופסה. שהתרוקנה מתכולתה כבר בנסיעה חזור...

סניף לנדוור "סינמה סיטי" שוכן בשד' יצחק רבין 10, ירושלים. הסניף בבעלותו של עידו צפריר, יזם ותיק בעל ניסיון רב בענף המסעדנות ובתי הקפה.

בית הקפה פועל לפי מספר עקרונות מנחים: איכות, פשטות, טריות, שירות מעולה ומקוריות. הלחמים הטריים והאיכותיים מבוססי מחמצת טבעית וקמח המיושן חודש שלם, מה שמקנה להם טעם מיוחד וערכים תזונתיים גבוהים. הם נאפים מדי יום בתנורי אבן מיוחדים ומהם מכינים את הסנדוויצ'ים המצוינים ומבחר פוקצ'ות עשירות. כל המנות נעשות רק בעת הזמנת הלקוח.
לנדוור אוכל הזמנה קפה סינמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד