י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מחדל חריף: שליסל פרסם מכתב הקורא להתנגדות אלימה למצעד

פורסמה זהות הדוקר ממצעד התועבה בירושלים - ישי שליסל, ששוחרר רק לאחרונה לאחר שריצה עונש מאסר על הדקירה במצעד ב-2005 • הבוקר פורסם בפורום 'בחדרי חרדים' מכתב שתלה בבתי כנסת הקורא להתנגדות אלימה

ישי שליסל היום לאחר הדקירה.צילום: פלאש 90
ישי שליסל היום לאחר הדקירה.צילום: פלאש 90


ישי שליסל הוא החרדי שחשוד כי דקר שישה בני אדם במצעד התועבה הנוכחי בירושלים. שליסל דקר לפני עשור שלושה משתתפים במצעד התועבה ב-2005, ושוחרר בי"ב תמוז האחרון ממאסר. מסתבר שהכתובת לדקירה הנוכחית הייתה על הקיר - מכתב שפרסם הקורא להתנגדות אלימה למצעד, שנחשף הבוקר בפורום "בחדרי חרדים".

כזכור, במצעד שהתקיים בשנת 2005 הגיע שליסל, אז בן 30 משכונת מאה שערים בירושלים, כשהוא מצויד בסכין. בשלב מסוים הוא הגיח לעבר הצועדים וצעק: "באתי לרצוח בשליחות השם. לא תיתכן כזאת תועבה בארץ". הוא דקר את הצועדים אדם רוסו, ליגל תרזי ואדם נוסף. שליסל נעצר מיד לאחר הדקירה וכבר לאחר ארבעה ימים הוגש נגדו כתב אישום בגין ניסיון רצח.

לפי מידע שהתפרסם הבוקר בפורום "בחדרי חרדים", בימים האחרונים תלה שליסל בלוחות המודעות בבתי הכנסת במודיעין עילית מכתב בכתב ידו: "בעוונותינו הרבים שוב רוצים רשעים לעשות מצעד של תועבה דווקא בעירו של מלך מלכי המלכים הקב"ה.

"חובה על כל יהודי למסור נפשו, למכות ולמאסר ואפילו לסכנה, ולהתחבר יחדיו לעצור ולבטל החילול השם הגדול למען קדושת שמו יתברך.

"ולכל הפחות להשתתף בעצרת המחאה המתוכננת באותה שעה בכיכר השבת" כתב שליסל בכתב ידו.

גם בראיון לקו הנייעס "הנייעס החרדי" לפני ימים ספורים אמר שליסל: "חייבים לעשות הכל כדי לשבש את התוכניות שלהם".



היום, שליסל הגיע למצעד, התחבא בסופר מרקט סמוך, יצא מהסופר ודקר את הצועדים ברחוב קרן היסוד פינת סוקולוב גרם ל - 6 פצועים. 2 מהם באורח קשה ו- 1 בינוני.

קישורים:
ההודעה בפורום על המכתב הבוקר
ישי שליסל דוקר מצעד תועבה ירושלים שחרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 43 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד