ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

מאות תקועים בביתר; "הפסדנו את החלאק'ה"

מערך התחבורה מבית"ר עילית למירון פסק לפתע - מאות רוכשי כרטיסים נתקעו בתחנות • נוסעים חסמו את היציאה מהעיר; המשטרה במקום

נהג מסרב לעלות נוסעים חרדים, צילום: פלאש90
נהג מסרב לעלות נוסעים חרדים, צילום: פלאש90

 

קריסת התחבורה בדרך למירון - מאות מתושבי העיר ביתר עילית, נשים גברים וילדים, מחכים למעלה משלוש שעות בכניסה לעיר לאוטובוסים של חברת 'נתיב אקספרס' למירון על מנת להשתטח על ציונו של רבי שמעון בר יוחאי. הממתינים רכשו מהחברה את הכרטיסים למירון מבעוד מועד, מה שלא עזר.

עשרות תושבים חסמו את הכניסה לעיר. לאחר כרבע שעה הגיעו למקום שוטרים וחיילים בניסיון לפנות ולפזר את החסימות שעשו התושבים. בעקבות חסימת נתיבי התחבורה בעיר ביתר עילית, גם הנסיעות לכיוון ירושלים, מודיעין עילית, בני ברק בית שמש ועוד, מתעכבות.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', בתחילת השבועה ראש עיריית ביתר עלית מאיר רובינשטיין שלח מכתב בהול בו התריע בפני חברת "נתיב אקספרס" ומשרד התחבורה כי יש מחסור חמור באוטובוסים מביתר למירון, ודרש ממנהלי החברה לתגבר את האוטובוסים, לרווחת התושבים.

דובי, תושב העיר שמחכה במקום למעלה משלוש שעות, מספר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' - "אני לא מבין איפה האחריות של החברה, מאות אנשים מחכים פה בחום כבר שלוש שעות, זה מתיש בצורה בלתי נסבלת".

תושב אחר, שמחכה שעות בתחנה מספר ל'בחדרי חרדים' - "אני ומשפחתי רכשנו כרטיסים מבין הראשונים, אנו אמורים לערוך מסיבת חלאק'ה ליליד במירון, שבוע אנו מתארגנים לזה כל המשפחה, ולבסוף, אין תחבורה, זה הזוי, ולא מתקבל על הדעת.

"בשעה 3:30 הגיע אוטובוס אחד בלבד אשר לקח חלק מהנוסעים, תוך דחיפות וצעקות, כאשר האוטובוס האחד שהגיע העלה רק 50 נוסעים, ועוד מאות אנשים מחכים בייאוש לאוטובוסים הבאים". לדברי התושבים, "פנינו לחברת נתיב אקספרס וכל פעם הם מורחים אותנו עוד 10 דקות עוד 15 דקות, כבר התייאשנו לחלוטין, כולם מזיעים ומתוסכלים".

מחברת 'נתיב אקספרס' נמסר כי המחסור בביתר עילית מוכר להם ומטופל כעת. "עד כה הוציאה החברה למעלה מחמש מאות אוטובוסים למירון".

 





ביתר עילית נסיעות למירון מערך התחבורה למירון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד