י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

"העיפו את השטריימל וירקו עליהם"; ישראל ומאיר פרוש הותקפו בי-ם

סגן השר מאיר פרוש ובנו ישראל, ראש העיר אלעד, הותקפו באלימות קשה בליל שבת בשכונת זיכרון משה בי-ם על ידי סיקריקים • המשטרה פתחה בחקירה • עד ראייה ל'בחדרי': "העיפו להם את השטריימל וירקו עליהם" • כל הפרטים בפרסום ראשון

"העיפו את השטריימל וירקו עליהם"; ישראל ומאיר פרוש הותקפו בי-ם
מאיר וישראל פרוש

סגן שר החינוך מאיר פרוש ובנו ישראל, ראש עיריית אלעד, הותקפו באלימות קשה בליל שבת האחרון בשכונת זכרון משה בירושלים על ידי קבוצה של סיקריקים. פרוש סירב להגיש תלונה, אך המשטרה פתחה בחקירה. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

על פי העדויות שהגיעו ל"בחדרי חרדים", במהלך ליל שבת האחרון, פרוש ובנו חלפו בשכונה כאשר מספר קיצונים סיקריקים שהבחינו בשניים, החלו לקרוא לעברם קריאות גנאי על שלל נושאים עליהם הם נוהגים להפגין באופן קבוע.

פרוש ובנו המשיכו בדרכם מבלי להתייחס, בתקווה כי המפגינים יעזבו אותם לנפשם, אך האירוע רק הלך והידרדר לאלימות קשה.

"כשהם עברו ברחוב האמרכלים, כמה מהקיצונים החלו לתקוף באלימות פיזית את מאיר פרוש ובנו ישראל" סיפר עד ראייה ל'בחדרי חרדים'. לדבריו, "חלקם לא הסתפקו בקריאות גנאי וירקו לעבר השניים".

גם בשלב זה השניים הגיבו באיפוק ולא התייחסו. "אחד או שניים מהמפגינים בעטו ברגליהם ואף העיפו להם את השטריימל" תיאר עד הראייה בשיחה עם 'בחדרי'. "אני בטוח שאם זה היה ביום חול, זה היה מתפרסם תוך דקות ספורות והמשטרה הייתה עוצרת אותם, אבל בגלל שזה קרה בשבת לא היה מי שיזעיק את המשטרה" הוסיף.

בהמשך, אדם בשנות ה-40 לחייו, כך על פי עד הראייה, הבריח את הפורעים וסגן השר וראש העיר המשיכו בדרכם.

מפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי המידע על התקיפה הגיע לידי חוקרי משטרת ירושלים ובעקבות כך אף הגיעו קצינים וחוקרים ללשכתו של סגן השר פרוש לגבות ממנו עדות ותלונה, אך להפתעתם, מאיר ובנו סירבו עד כה להגיש תלונה.

עם זאת, היות ומדובר בתקיפה של סגן שר וראש עיר, גם במקרה זה כשהשניים סירבו להגיש תלונה, נפתחה חקירה במשטרת ירושלים. ל"בחדרי חרדים" נודע כי כבר בימים הקרובים צפויים מעצרים של חשודים באירוע.
מאיר פרוש ישראל פרוש תקיפה זיכרון משה סיקריקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 44 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד