י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

אזהרה לילדים שתקפו ילדה שהחזיקה אייפון

שני ילדים מאלעד שתקפו ילדה שהחזיקה אייפון, הוזהרו על ידי משטרת ראש העין. האם ל'בחדרי': "מצפה שיתנצלו"

צילום: פיקסי
צילום: פיקסי

לפני כשבועיים, הותקפה ילדה בת 10 על ידי שני ילדים אחרים ברחוב בן זכאי באלעד, בגלל אייפון שהיה ברשותה. בתחילת השבוע, חוקרי הנוער של משטרת ראש העין הגיעו לשני הילדים, ויחד עם הוריהם הוזהרו.

המקרה אירע ביום ראשון שעבר, ילדה בת 10 הותקפה בתחנת אוטובוס על ידי שני ילדים שירדו מאוטובוס, הוכתה ובהמשך טופלה במוקד הרפואי בעיר. ההורים הגישו תלונה במשטרת ראש העין שם פתחו בחקירה.

חוקרי הנוער היו נחושים להגיע לתוקפים, "על מנת לאתרם גבו עדות מנהג האוטובוס, עברו על רשימת נוסעי ה'רב קו' ומצלמות האבטחה באוטובוס, והצליחו להגיע להורי הילדים התוקפים" סיפר ל'בחדרי חרדים' גורם במשטרה.

שני הילדים הוזמנו לתחנת המשטרה במהלך השבוע יחד עם הוריהם, שם הוזהרו לבל יחזרו לבצע שוב מעשים חמורים אלה. היות ומדובר בילדים, אין למשטרה אפשרות להענישם אך דיווח על כך הועבר למחלקת הרווחה באלעד.

שושי גבאי, אם הילדה שהותקפה, ששמעה לראשונה על איתור הילדים על ידי כתב 'בחדרי' אמרה "מוזר לי שההורים לא באו עד עכשיו להתנצל בפני הילדה, אני חושבת שזה הכרחי". שושי, מוכנה לקבל את ההתנצלות גם באופן אנונימי, "לא מעניין אותי מי הם, הילדה סיפרה שהילדים היו עם פאות מאחורי האוזניים, אבל זה לא מעניין מי הם, העיקר שיתנצלו".
אלעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד