י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הישראלים התנפלו על הטיסות המוזלות של סאן דור - והכרטיסים אזלו תוך שעות ספורות

החברה הבת של אל על הציעה 2,000 כרטיסים במחירים נמוכים מהרגיל - 49 דולר לכיוון ליעדים שונים באירופה • כעת הכרטיסים ליעדים אלו מוצעים במחירים של מעל ל-149 דולר לכיוון

נאפולי שבאיטליה. החל מ-49 דולר
נאפולי שבאיטליה. החל מ-49 דולר



סאן דור מנסה להתחרות בחברות הלואו קוסט הזרות: החברה הבת של אל על, המפעילה בעיקר טיסות שכר (צ'רטרים) ליעדים באירופה בחודשי הקיץ, הציעה הבוקר (ג') כרטיסים החל מ-49 דולר, כולל מזוודה, למגוון יעדים באירופה.

החברה הציעה מחירים נמוכים מהרגיל, החל מ-49 דולר לכיוון ליעדים נאפולי, טיביליסי, קראקוב, סרדיניה, ליובליאנה וזאגרב; והחל מ-99 דולר לכיוון ליעדים ניס, ליסבון, פורטו ומלאגה. המחירים כוללים מזוודה ומתייחסים לטיסות שנקבעו מסוף מארס ועד סוף אוקטובר.

המבצע החל הבוקר והעמיד היצע של 2,000 כרטיסים שאזלו תוך שעות ספורות. המבצע היה צפוי להימשך עד 9 במארס - רק שנראה שהישראלים עטו על המציאה מהר מהמצופה. ובמשך שעות אתר החברה היה עמוס במיוחד, ומהחברה נמסר כי מופעל לחץ גדול על מוקד השירות ועל האתר.

כעת הכרטיסים ליעדים אלו מוצעים במחירים של מעל ל-149 דולר לכיוון.

עדי הנגבי, מנהלת השיווק של סאן דור, מסרה כי "זאת הזדמנות להציג את מגוון היעדים שלנו ולאפשר לכולם לתכנן את החופשה הבאה שלהם במחיר נמוך במיוחד. החלטנו להוזיל את המחיר בעשרות דולרים, גם בתקופות השיא, וביחד עם יעדים שעוד לא נכבשו לגמרי על ידי התייר הישראלי - המבצע הזה הופך לאטרקטיבי במיוחד".
טיסות מוזלות סאן דור אל על

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד