י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

סלקום הולכת מ'קאן'

בענף הפרסום מעריכים שתקציב הפרסום של 'סלקום' לא יישאר בידי המחלקה החרדית של 'מקאן אריקסון'

קשרים עם בריסק. דנקנר
קשרים עם בריסק. דנקנר

עתידו של תקציב הפרסום של 'סלקום' למגזר החרדי מוטל בספק, זאת בעקבות השתלטות קבוצת אי.די.בי. בראשות נוחי דנקנר על החברה.

לפני כשנתיים הועבר תקציבה של 'סלקום' למחלקה החרדית ב'מקאן אריקסון', לאחר שטופל ב'פרסום גל', מאז כניסתה של החברה למגזר החרדי. המעבר התרחש בעקבות הפעלת לחצים כבדים מצד אילן שילוח, מנכ"ל 'מקאן אריקסון', כדי שהתקציב למגזר החרדי יועבר ל'מקאן' יחד עם כל תקציב 'סלקום' למגזר הכללי.

אולם בעקבות שינויי הבעלות בשבועות האחרונים, גוברות ההשערות כי תקציב הפרסום במגזר הכללי יעבור למשרד הפרסום 'גיתם BBDO'. מנכ"ל 'גיתם', מודי כידון, נהנה מקשרים הדוקים עם איש העסקים נוחי דנקנר, והוא מטפל ברוב תקציבי הפרסום של החברות שבבעלותו.

היום הודיעה 'סלקום' על פרישתו של המנכ"ל יצחק פטרבוג, אשר יוחלף על-ידי עמוס שפירא, מנכ"ל 'אל על' לשעבר.

כפי שדווח ב'גלובס', את מהלך התקשור של החלפת המנכ"ל, ליווה משרד הפרסום 'גיתם' ולא 'מקאן אריקסון', עובדה שאולי מלמדת על הבאות. במקביל דווח בתקשורת, כי מזה שבועות רבים שב'גיתם' נערכים לקליטת תקציב של חברת תקשורת גדולה.

להערכת גורמים בענף הפרסום, באם אכן יועבר תקציב הפרסום הכללי של 'סלקום', קלושים הסיכויים שדווקא תקציב הפרסום למגזר החרדי ימשיך להיות מטופל במחלקה החרדית של 'מקאן'.

עוד יש לציין, כי מאז קיבלה 'סלקום' את הכשר וועדת הרבנים לענייני תקשורת, יחסי הציבור של החברה מטופלים במשרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל' שבבעלות ר' אברהם בריסק ורחל בולטון.

בריסק נהנה מקשרים הדוקים עם נוחי דנקנר, שהודות להם הוא זכה בתקציבי פרסום של החברות שבבעלותו, כמו 'שופרסל' ו'ישראייר'. ר' מוטי בריסק, אחיו של אברהם, מכהן כרבה של חברת 'שופרסל'.

במחלקה החרדית של משרד הפרסום 'מקאן אריקסון' משדרים עסקים כרגיל ואומרים כי תקציב 'סלקום' הן במגזר הכללי והן במגזר החרדי ימשיך להיות מטופל ב'מקאן אריקסון'.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד