י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ה'צוואה' של גרינבוים לחילונים

ספרו של חיים גרינבוים מופץ במהדורה מיוחדת לחילונים, במקביל למהדורה אנגלית. 'דער איד' יפרסם ביידיש

כריכת הספר במהדורה ה'חילונית'
כריכת הספר במהדורה ה'חילונית'

צוואה, ספרו של חיים גרינבוים, מופץ בימים אלה במהדורה מיוחדת לציבור הקוראים החילוני, וניתן לרוכשו ברשת חנויות 'סטימצקי' ו'צומת ספרים'. גם המהדורה האנגלית יצאה-לאור בשבוע שעבר בהוצאת 'ארטסקרול', וזכתה להצלחה מיד עם צאתה. כמו כן נרכשו זכויות התרגום ליידיש והוא יצא-לאור בארצות-הברית כספר וכסיפור בהמשכים בעיתון 'דער איד'.

חיים גרינבוים, 38, הוא עיתונאי ופובליציסט חרדי, בעל טור פופולארי ב'בקהילה'. צוואה הוא ספרו הראשון, שמיד עם צאתו הפך לרב-מכר בציבור החרדי, כשמכר עד כה למעלה מ-10,000 עותקים.

"צוואה", ספר מתח רב-תהפוכות ומפתיע כל פעם מחדש, כבש את השוק החרדי מיד עם צאתו, והפך לשיחת היום. הוא הוגדר בעיתונות החרדית, כספר בסטנדרטים אחרים המציב רף גבוה וחדשני מבחינה ספרותית ועיצובית: עטיפה חסרת תקדים בציבור החרדי, מדהימה, מושקעת, מעניינת ויוקרתית, וכריכה רכה כפי שמוקבל בספרי קריאה בכל העולם.

גרינבוים שוקד בימים אלה על ספר חדש העוסק בטרור ביולוגי, עולם היין והייננות, חתונת נכדו של אדמו"ר חסידי ופשע שהתבצע בשנות ה-40 כלפי שבטי אינדיאנים של צפון מכסיקו על-ידי ממשלת ארצות-הברית. לצורך כתיבת הספר הוא לומד נגינה על סכסופון ומוסיקת ג'אז והאוכל בבית הוא כרגע טקסאני-מכסיקני.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד