י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

תלונה במשטרה נגד רבקה פאלוך

עמותת אומ"ץ הגישה תלונה במשטרה נגד רבקה פאלוך, בעקבות הביקורת הקשה של השופטים על עדותה במשפט רמון. "העדות תיאמו את גירסתן בניצוחה של רבקה", נכתב בפסק הדין

לרצות את הנאשם. חיים רמון
לרצות את הנאשם. חיים רמון

עמותת אומ"ץ הגישה תלונה במשטרה נגד רבקה פאלוך, לשעבר יועצת ראש הממשלה לענייני חרדים, בחשד לעדות שקר והדחת עדים. זאת בעקבות הביקורת הקשה על עדותה שהשמיעו השופטים במשפט רמון.

בפסק הדין של שניתן אתמול בבית המשפט בתל אביב הטיחו השופטים האשמות קשות בשלושת העדות ממשרד ראש הממשלה, ובמיוחד ברבקה פאלוך, שלדברי השופטים תיאמה את גרסאות העדות והדיחה אותן לשקר.

השופטים כתבו כי "לא זו בלבד שמדובר בעדויות כבושות שמשקלן אפס, אלא שמדובר בעדות בלתי אמינות ובלתי מהימנות, שתיאמו את גירסתן בניצוחה של רבקה (פאלוך א.פ.), ערב מתן עדותן בביהמ"ש. התאור שתארו הינו מופרך ובלתי סביר בעליל".

עוד הוסיפו השופטים כי "מבין שלוש העדות, הפחות מהימנה היתה העדות של רבקה, שמרוב רצון לרצות את הנאשם, הגזימה והפריזה בתאוריה, כאשר סיפרה שדברי המתלוננת היו מלווים בתנועות ידיים גסות, גירסה שהינה פרי המצאה של העדה.

"עדה זו הגדילה לעשות, כאשר טענה, כי דברי המתלוננת זעזעו אותה עד כדי כך שכינתה אותה באוזני העוזרת שלה במילת גנאי זולה ומכוערת. ההתייחסות הבוטה שלה כלפי המתלוננת זועקת לשמיים וחושפת את גישתה העויינת כלפי המתלוננת, ללא כל הצדקה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד