כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

ישי ל'יהדות התורה': כנסו לממשלה

במהלך ישיבת סיעת ש"ס שהתקיימה היום בביתר עלית, גילה יו"ר ש"ס כי אולמרט הבטיח לרב עובדיה ולו שהבניה בגושי ההתיישבות תופשר. ראש עיריית ביתר: "העיר בקיפאון מתמשך, הגיע הזמן לומר די"

כנסו, כנסו. ישי וליצמן. צילום: עיתון משפחה
כנסו, כנסו. ישי וליצמן. צילום: עיתון משפחה

האם אולמרט מתקפל, או שמא זהו תרגיל נוסף? השאלה תישאר ללא מענה עד להוכחות חותכות בשטח. כך או כך, במהלך ישיבת סיעת ש"ס שהתקיימה היום (ב) בביתר עילית, הודיע היו"ר, אלי ישי: ראש הממשלה הבטיח לרב עובדיה יוסף, כי הבניה בגושי ההתנחלויות תופשר.

לפי דברי ישי, אולמרט שוחח עם הרב עובדיה, שזעם מאד על התמשכות ההקפאות, והבטיח לו כי ההקפאה בגושי ההתיישבות תופשר. יו"ר ש"ס הוסיף, כי דיבר הבוקר עם ראש הממשלה, שהבטיח גם לו שלא תהיה שום הקפאת בניה בגושי ההתנחלויות.

השר ישי ביקש מסיעת יהדות התורה למשוך את הצבעת האי-אימון שתעלה היום בנושא הקפאת הבניה, זאת לאור הבטחתו של אולמרט בדבר ההפשרה. ישי קרא למפלגה להצטרף לקואליציה: "כבר עכשיו מאשימים אותנו שעם 12 ח"כים אנחנו משיגים יותר ממפלגת העבודה. כשתיכנס יהדות התורה נהיה 18 ואז נשיג עוד יותר". תגובת יהדות התורה לא התקבלה לעת עתה, משום שחבריה מכונסים כעת לישיבת סיעה סגורה בכנסת.

במהלך הישיבה שהתקיימה בבניין עיריית ביתר עילית, פנה ראש העיר, מאיר רובינשטיין, לנוכחים וסיפר כי העיר נמצאת בקיפאון מתמשך. "בשנת 2007 לא שווקה אף דירה. מדובר בנזק בלתי הפיך לציבור החרדי ש-10% ממנו מגיעים להתגורר ביישוב. את 600-700 הדירות שהיו אמורות משווקות בשנה האחרונה כבר הפסדנו. הגיע הזמן לומר די" אמר רובינשטיין, והוסיף "פנינו לכל חברי הממשלה אבל אנחנו תולים תקוות רק בסיעת ש"ס"

בתום הישיבה, סיירו חברי סיעת ש"ס באתרי הבניה השוממים של העיר והביעו את דעתם לגבי ההקפאה המתמשכת. מסלול דומה עשו אתמול חברי סיעת 'יהדות התורה' שבאו לביקור במתכונת זהה בעיר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד