י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

פרסום ראשון: חתנו של בוימלגרין רכש את 'קידי שיק'

זאב זיילר, חתנו של שעיה בוימלגרין, רכש את חלקה של משפחת שניאורסון ברשת אופנת הילדים החרדית 'קידי שיק', שהוקמה לפני 10 שנים על-ידי יוסי ומירי שניאורסון. משפחת שניאורסון החליטה לוותר ולמכור את חלקה, כדי להוציא את החברה, המפרנסת מאות משפחות חרדיות, מהקיפאון שנוצר לאור הסכסוך עם בוימלגרין

שניאורסון ובוימלגרין בימים יפים יותר. צילום: מאיר דהן
שניאורסון ובוימלגרין בימים יפים יותר. צילום: מאיר דהן

זאב זיילר, חתנו של שעיה בוימלגרין, רכש את חלקה של משפחת שניאורסון ברשת אופנת הילדים למגזר החרדי 'קידי שיק'. שווי החברה נאמד ב־15 מיליון שקל, אך העיסקה תבוצע באמצעות העברת חובות הרשת.

עד כה הוחזקה הרשת, שמחזור המכירות שלה נאמד ב־45 מיליון שקל בשנה, בחלקים שווים על־ידי שני הצדדים, ונוהלה בפועל על־ידי מירי שניאורסון.

רשת אופנת הילדים החרדית קידי שיק הוקמה לפני 10 שנים על-ידי יוסי ומירי שניאורסון.

לפני כ-6 שנים רכש שעיה בוימלגרין, יזם נדל"ן אמריקני ובעל בנק ליברטי מניו יורק, כ-50 אחוז מ'קידי שיק' ומינה את חתנו זאב זיילר, להיות השותף בפועל. פעילות זו היוותה את יריית הפתיחה של בוימלגרין לפעילותו בארץ.

בתחילת השבוע נחתמה העסקה, כאשר זאב זיילר רכש את מניות משפחת שניאורסון. החל מהשבוע, זאב ונאווה זיילר הם הבעלים של הרשת.

למרות שטבעי היה שמשפחת שניאורסון תרכוש את חלקו של זיילר, החליטה משפחת שניאורסון, שרואה בחברה מוסד חרדי, לוותר ולצאת מהקיפאון שנוצר לאור הסכסוך עם בוימלגרין, שסירב למכור את חלקו, למען העובדים והמשך הצלחתו וקיומו של המוסד שבנו לאורך השנים.

יוסי שניאורסון היה זה שהביא את שייע בוימלגרין להשקיע בישראל, והוא האיש שחתום על בניית קבוצת בוימלגרין בישראל, החל מרכישת השלד הציבורי ובהמשך רכישת "אסותא", גיוסי מאות מיליוני דולר, ורכישת 'אזורים', 'קבוצת אנגל' ורשת מלונות שרתון.

שניאורסון כיהן כמנכ"ל וסגן יו"ר הקבוצה עד מרץ 2007, אז פרש וחבר למיליארדר אלכסנדר גרנובסקי מאוקראינה. שניאורסון פרש מהחברה לאחר שיחסיו עם שעיה עלו על שרטון, בעקבות טענותיו של שניאורסון כי בוימלגרין לא עמד בהבטחותיו, כמו גם מפני שלא יכל להמשיך לחיות עם השקר שבסכסוך עם המיליארדר ר' לוי לבייב.

כתב 'בחדרי חרדים' ביקש את תגובת משפחת שניאורסון לעיסקה, אולם הם הסכימו להגיב רק כי הם מאחלים למשפחת זיילר ומשפחת 'קידי שיק' שחשובה להם מאוד, המשך שגשוג והצלחה כמסורת השירות שבנו, בסייעתא דשמייא, במשך העשור האחרון, עבור הציבור החרדי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד