י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הגר"ש וואזנר ממנה ממשיך • חשיפה

לפני מספר שבועות פנה הגר"ש וואזנר למספר ממקורביו על מנת שיציעו לבנו, הגר"ח וואזנר, המשמש כדיין בסאטמר בלונדון, להתמנות כרבה של שכונת 'זכרון מאיר'. הגר"ח קיבל את ההצעה ויבוא לארץ

הרבנים וואזנר. מאחורי הגר"ש גבאו, ר' יהושע לוי. צילום: א. וסרמן
הרבנים וואזנר. מאחורי הגר"ש גבאו, ר' יהושע לוי. צילום: א. וסרמן

לפני מספר שבועות פנה הגר"ש וואזנר לארבעה אנשים והטיל עליהם שליחות חשאית. בין האנשים אותם שלח הגר"ש, ניתן למנות את רבה של רמת אהרון – הגרש"מ קליין, גבאו האישי, הרב יהושע לוי, ושני אנשים קרובים נוספים.

הגר"ש ביקש מהם לנסוע ללונדון, לבנו הגר"ח וואזנר, המשמש כדיין בקהילת סאטמר בעיר, ולהציע לו לבוא ולהתגורר בארץ - בכדי לכהן כרבה של שכונת 'זכרון מאיר'.

כידוע, הגר"ש וואזנר מכהן כבר עשרות שנים כרבה של השכונה וכראש ישיבת 'חכמי לובלין'. לאחרונה, עומס התפקידים החל להכביד עליו, והוא הביע את רצונו להעביר את רבנות השכונה לבנו הגר"ח וואזנר.

השליחים שהגיעו אל הגר"ח עם ההצעה, שמעו ממנו כי ישקול את העניין ברצינות, ויודיע להם תשובה. בימים האחרונים הודיע הגר"ח, כי הוא מקבל את ההצעה, עובר לגור בארץ-ישראל, וישמש כרבה של שכונת 'זכרון מאיר'.

בימים הקרובים צפוי הגר"ח וואזנר לנחות בארץ-הקודש עם משפחתו, ולהתחיל בעבודת הקודש.

הגר"ח, שידוע כתלמיד חכם מופלג, משתייך לחסידות סאטמר, ובהשקפתו הוא אנטי-ציוני. מעניין יהיה לראות כיצד ינהיג את קהילתו בארץ-ישראל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד