א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

המקובל הרב דב קוק: "שריפה מתקרבת - משמים אוסרים עליי לומר יותר" • האזינו

המקובל הרב דב קוק הגיע לקבר נחום איש גמזו בצפת והחל במפתיע לדרוש בפני תלמידיו בנושא בריכת השחיה המחללת שבת: "שריפה עומדת ואני לא רוצה להגיד, אני שותק. אסור לי לומר את מה שאני רואה. משמים אוסרים עלי" • האזינו

המקובל הרב דב קוק
המקובל הרב דב קוק

 

הסערה סביב הבריכה המחללת שבת בצפת מסרבת לגווע. המקובל הרב דב קוק, שהיה ממובילי המאבק בפתיחת הבריכה בשבתות, רמז בימים האחרונים כי אסון עומד להתרגש על בעלי הבריכה בקרוב.

הרב הגיע בימים האחרונים עם תלמידיו לקבר נחום איש גמזו והחל במפתיע לדרוש בפני תלמידיו על הפעלת הבריכה העירונית המעורבת והמחללת שבת 'נוף התכלת', שבנייתה נשלמה לפני כחודשיים בשכונת רמת רזים בצפת.

בהקלטה שהגיעה לידי "בחדרי חרדים" נשמע הרב אומר לתלמידיו: "שוב אני כאן. הייתי עכשיו בנחום איש גמזו, הייתי בנחום איש גמזו ולא אומר אלא מה שאני רואה ולא מה שאני חושב. שוב, מה שאני רואה.



"עומדת אצל... ומי שמפעיל את הבריכה הזאת - זה לא בריכה אלא זה קללה שאין כדוגמתה עומדת לפרוץ אצלו. וזה מה שאני רואה, שוב הוא יכול להגיד לי... לחלוק עלי, שיחלוק מה שהוא רוצה, אבל אם רואה כמוני בשמים, מי שיחלוק עלי קדימה" אמר הרב.

"עוד פעם שריפה עומדת! ואני לא רוצה להגיד אני שותק, אני חייב לשתוק, כי אסור לי לומר את מה שאני רואה. שריפה בלשון המעטה! אני אמרתי דבר יותר קשה, אני חייב לשתוק כי אסור לי להגיד זה משמים אוסרים עלי לומר".

הרב דב קוק צפת בריכה מעורבת חילול שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 39 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד