י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

נהג הסעות מוכר מרמת שלמה בירושלים נעצר בחשד למעשה חמור

וביערת הרע מקרבך - נהג הסעות המוכר היטב לתושבי השכונה החרדית מזה שנים, נעצר אתמול לאחר שתלונות שהתקבלו אודותיו לימדו על מעשים חמורים ביותר אותם ביצע באחת התלמידות שהסיע

תמונת אילוסטרציה
תמונת אילוסטרציה

המשטרה עצרה אתמול (א') נהג הסעות תושב שכונה חרדית בצפון בירושלים, בחשד כי במהלך השנה האחרונה ביצע עבירות חמורת בתלמידה מאז הייתה בת 13.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי על פי החשד, בסיום פיזור התלמידות, היה הנהג נוסע למקום שקט ומבצע את זממו בילדה. לאחר שהוגשה תלונה במשטרה, נעצר הנהג על ידי תחנת שפט ונחקר.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי הנהג לא נעצר בביתו וזאת משום שחוקרי המשטרה גילו רגישות למשפחתו. הוא הוזמן להגיע למקום מסוים בשביל הסעה כביכול, ושם נעצר על ידי המשטרה.

במהלך הבוקר יובא החשוד לבית משפט השלום בירושלים, שם המשטרה תבקש להאריך את מעצרו. יש לציין כי החקירה מתנהלת בשיתוף גורמי הרווחה בעיר.

בנוסף, לפנות בוקר עצרה המשטרה במחוז חוף עשרה גברים החשודים במעשים חמורים בילדים. בתום פעילות סמויה שארכה כחצי שנה, במהלכה הופעל במחלק הסייבר סוכן משטרתי, נעצרו לפנות בוקר עשרה חשודים תושבי הצפון המרכז והדרום בגילאי 20-50. הבוקר יבקשו חוקרי מחלק הסייבר של הונאות מחוז חוף להאריך את מעצרם של החשודים בבימ"ש עכו.
נהג הסעות רמת שלמה מעשים חמורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד