י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

המשטרה פשטה על המועצה הדתית בי-ם; חמישה חשודים עוכבו

לאחר חקירה סמויה וממושכת, פשטו הבוקר חוקרי מפלג ההונאה של משטרת ירושלים על משרדי המועצה הדתית בירושלים ועיכבו חמישה עובדי המועצה • המשטרה החרימה ציוד, מסמכים ומחשבים - כל הפרטים מהפשיטה הבוקר

צילום: נתי שוחט, פלאש 90
צילום: נתי שוחט, פלאש 90

המשטרה פתחה בחקירה בחשד לביצוע עבירות מרמה והונאה על ידי עובדי המועצה הדתית בירושלים, וערכה הבוקר (א') פשיטה במשרדי המועצה. חמישה עובדים חשודים עוכבו לחקירה.

עם סיומה של חקירה סמויה שהתנהלה במשטרת ירושלים, ביצעו הבוקר חוקרי מפלג ההונאה של משטרת ירושלים חיפושים על פי צו של בית המשפט בבתיהם של מספר עובדי המועצה הדתית בירושלים, וכן במשרדי המועצה הדתית ברחוב החבצלת בעיר.

כמו כן נעצרו ועוכבו לחקירה חמישה חשודים להם מיוחסות עבירות הונאה, מרמה והפרת אמונים במסגרת עבודתם במועצה הדתית. במהלך החיפושים החרימו החוקרים מסמכים, מחשבים וציוד מדיה.

בשלב זה ועל פי התפתחות החקירה, תתקבל החלטה בעניין המשך מעצרם.

ח"כ רחל עזריה (כולנו), יו"ר השדולה לכשרות בעסקים של הכנסת ולשעבר סגנית ראש העיר ירושלים, הגיבה כי המעצר לא מפתיע, "כבר שנים שאנחנו מתריעים על כך שיש כאן מערכת מסואבת שסובלת מכוח מונופולי בלתי מוגבל". עוד הוסיפה כי "אסור שכשרות תהיה קשורה בשחיתות, לכן אמשיך לקדם את הצעת החוק שלי לפתיחת השוק לתחרות בין תאגידי כשרות-שינוי אשר יפחית משמעותית מקרים של שחיתות וסיאוב וכמובן תוזיל את מחירי הכשרות לצרכנים".
המועצה הדתית ירושלים רבנות ירושלים פשיטה משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד