ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

הפתעה: האזנה לשיעור הרב מאזוז כמעט כפולה משיעורו של הרב יצחק יוסף

האם הקרב היה לשווא? נתוני סקר TGI על תחנות הרדיו, מספקים הפתעה גדולה בגיזרת שיעורי הרבנים יוסף ומזוז המשודרים בשעה מקבילה בשתי התחנות החרדיות

הראשל"צ הגר"י יוסף והגר"מ מאזוז. צילומים: פלאש 90
הראשל"צ הגר"י יוסף והגר"מ מאזוז. צילומים: פלאש 90 צילום: פלאש 90

במסגרת אחד הקרבות המשמעותיים של השנה, בעניין שידור שיעורו הפופולרי של הראשל"צ הרב יצחק יוסף, עולה נתון משמעותי ומפתיע בין שורות סקר TGI שהתפרסם אתמול (ב).

הטבלה המפורטת יותר, מכילה פילוחים של כל שעות האזנה, במשך 24 שעות. וכן בימי שישי ומוצאי שבת. הטבלה שהגיעה לידי 'בחדרי' כוללת את תחנות הרדיו החרדיות 'קול חי' ו'קול ברמה' ותחנת הרדיו הדתית גלי ישראל.

כזכור, בזמנו התחולל מאבק איתנים על שידור שיעורו של הראשל"צ הגר"י יוסף במוצאי שבת. בעבר, השיעור השבועי מהיזדים שודר רק ב'קול ברמה' אולם במסגרת הסיכסוך שנוצר בבחירות האחרונות, השיעור נדד ועבר ל'קול חי' ולרשת מורשת.

ב'קול ברמה' ניסו להמשיך ולשדר את שיעורו של הרב יצחק יוסף, אולם מכתב ברור שיצא בחתימתו, אסר זאת עליהם. אי לכך, בקול ברמה החלו משדרים במקביל לזמן השידור מהיזדים, את שיעורו של ראש ישיבת כסא רחמים הרב מאיר מאזוז.

האם קול ברמה הפסידו מהמהלך? ובכן, על פי הנתונים התשובה הפוכה בתכלית.

והרי הנתונים: במוצ"ש בשעה 21:00 בערב זוכה קול חי ל-19.8 אלף מאזינים, לעומת 30.5 לקול ברמה. בשעה 22:00 קול חי רושמת האזנה של-14.5 ואילו קול ברמה ל-28.8.

למעשה, שיעורו של הראשל"צ משודר בחורף בשעה 22:00 ובקיץ מוקדם בשעה ל 21:00, אם כך ואם כך, בקרב המאזינים החרדים (למעט מאזיני מורשת, שאף היא משדרת את שיעורו של הראשל"צ אבל מוכרת בעיקר במגזר הכללי ובאזורים בהם התחנות החרדיות לא משדרות) שיעורו של הרב מאזוז זוכה לרייטינג כפול בממוצע, משיעורו של הרב יצחק יוסף.
קול ברמה רייטינג הרב יצחק יוסף הרב מאזוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 89 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד