י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

קריית גת: רייסדור זכתה במכרז 'מחיר למשתכן'

הזכייה מצטרפת לזכיות קודמות של 'רייסדור' בחריש ובעפולה • תשלם על הקרקע כ 52 מיליון ₪ • יקי רייסנר: "השכונה החדשה בקריית גת תהפוך למרכזית עם מרכז מסחרי שישרת את כל האזור"

רייסנר
רייסנר



חברת הבניה 'רייסדור' בבעלות יקי רייסנר זכתה במכרז 'מחיר למשתכן' של משרד השיכון לבניית 224 יחידות דיור וכן 8,000 מ"ר שטחי מסחר בשכונת כרמי גת בקריית גת. מדובר בפרויקט בניה של למעלה מ 300 מיליון ₪ בבניה רוויה בעיר קריית גת המתפתחת, ובסמוך לו ייבנה מרכז מסחרי גדול שישרת את הסביבה כולה. החברה תשלם כ 52 מיליון ₪ בגין הקרקע .

עלות דירה של 87 מ"ר תעמוד על כ- 760,000 כולל חניה ומחסן. דירת 125 מ"ר תעמוד על 1,060,000 כולל 2 חניות ומחסן .

זכייתה של 'רייסדור' במכרז בקריית גת מצטרפת לזכייה האחרונה של החברה בעיר עפולה בה מתכננת החברה להקים כ 100,000 מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה .

'רייסדור' הינה חברת ייזום בעלת ניסיון של למעלה מעשור שנים בהקמת שכונות מגורים ומרכזי מסחר, בהיקפים של מאות מיליוני שקלים. בשנים האחרונות בנתה החברה בין היתר את קניון אלעד המשתרע על שטח של כ־12 אלף מ"ר, את פרויקט 'מרום שיר' - פרויקט המגורים והמסחר הגדול בבני ברק בשנים האחרונות. בימים אלו מסיימת החברה את בניית פרויקט 'סונג טאוארס' הכולל 50,000 מ"ר של מסחר ומגורים במרכז שכונת הדר שבלב גבעת שמואל וכן מאות דירות בעיר חריש.

יקי רייסנר, מנכ"ל ובעלים של 'רייסדור' אומר, כי הזכייה במכרז בקריית גת ממשיכה את התפתחות החברה בתחום הייזום . "אנחנו מאמינים בשכונה החדשה בקריית גת ומתכננים מרכז שכונתי גדול בהיקף של 8,000 מ"ר שישרת את תושבי האזור כולו ויקדם אותו מבחינה כלכלית".
יקי רייסנר רייסדור מחיר למשתכן קריית גת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד