י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

קרית גת: עוכבו 17 מפגינים נגד הרב הבלין

המשטרה עיכבה לחקירה 17 מפגינים שהגיעו למחות מול ביתו של רב העיר, במקביל, הוארך עד תום ההליכים מעצר החשוד המרכזי בתקיפת הרב ואשתו

קרית גת: עוכבו 17 מפגינים נגד הרב הבלין
שעי'ה עץ

המחאה נגד רבה של קרית גת שתמך בהסכם חב"ד-צה"ל - 17 בני אדם שהפגינו מול בית הרב הבלין עוכבו לחקירה, מעצרו של הנאשם המרכזי בתקיפת הרב ואשתו הוארך עד תום ההליכים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי שבעה-עשר מפגינים עוכבו היום (ה) לאחר שהפגינו מול ביתו של רב העיר קרית גת, הרב משה הבלין. המעוכבים הועברו לזיהוי וחקירת המשטרה.

מהמשטרה נמסר כי היא מכבדת את הזכות להביע מחאה בדרך חוקית, אך תנקוט ביד קשה כנגד מפרי הסדר.

במקביל, נודע ל'בחדרי חרדים' כי לפני זמן קצר בית משפט השלום באשקלון האריך עד לתום ההליכים המשפטיים את מעצרו של שלמה זלמן ויספיש, שהואשם בביצוע עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, התקהלות אסורה, תקיפה סתם ועבירות נוספות.

כזכור, שלמה זלמן ויספיש (30), יהודה לייב זילברברג (29) ומנחם מנדל ראובן טעפ (27) תושבי בית שמש, הואשמו בתחילת השבוע בתקיפת הרב ואשתו על רקע הסכם חב"ד שנחתם עם צה"ל. על פי עובדות כתב האישום, השלושה נקשו על דלת דירתו של הרב, ומשפתח הדפו אותו בכוח, נכנסו לביתו, השתוללו, תקעו בשופרות, זרקו בתוך הבית כרוזים וצעקו שהוא גנב, עוכר ישראל, בושה למשפחתו ולרבי מלובביץ', שהוא מוכר נשמות ומקבל עבורן 600 ₪, שהוא מעביר ילדים על דעתם ומוציא אותם לשמד וכיוצא באלה.

אשת הרב דרשה מהמפגינים לעזוב את הדירה וניסתה לסגור את דלת הכניסה, ויספיש בתגובה דחף את הדלת בכוח על הרבנית, תקע בשופר ואמר לה שבעלה מוכר נשמות תמורת 600 ₪. עם הזעקת המשטרה הם נמלטו.

בהמשך חזרו השלושה ונעצרו. בתחנת המשטרה סירבו להזדהות וכך גם בבית המשפט הם אמרו תהילים בקול וסירבו לדבר עם השופט שהאריך את מעצרם. בהמשך, נלקחו השלושה לתחנת משטרה שם זוהו באמצעות טביעת אצבע. במהלך הדיון ביום שלישי, השופט אמיר דהאן מבית משפט השלום באשקלון ביקש מויספיש "תסתכל עלי בעיניים", אך הנאשם סירב.

צילום: שע'יה כץ








הרב הבלין קרית גת הפגנה צהל הסכם חבד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד