י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

אחרי שהאשים ברצח, גליק מבקש סליחה מהשופטת

ח"כ יהודה גליק חוזר בו מהביטויים שהשמיע הבוקר על השופטת חגית מאק קלמנוביץ', כי "יש דם על ידיה" וכי "הרגשתי שהיא מתנקשת בחיי"

גליק. צילום: הדס פרוש, פלאש 90
גליק. צילום: הדס פרוש, פלאש 90

ח"כ יהודה גליק מתנצל על דבריו החריפים הבוקר (שני) נגד השופטת חגית מאק קלמנוביץ', לדבריו, הוא השתדל להיות ענייני בביקורת, אולם הוא מודה כי השתמש בביטוי שלא היה ראוי.

לפי פרסום בערוץ 10, גליק התנצל לאחר שקיבל שיחת טלפון משרת המשפטים איילת שקד.

"מערכת המשפט בישראל אינה חפה מביקורת ואפילו ביקורת נוקבת אבל איש אל יהין להרים ידו ולפגוע במערכת זו או במי מעובדיה", אמר גליק בדברי ההתנצלות, "לולא מערכת המשפט, ישראל תיהפך לאנרכיה חלילה. מערכת שמקבלת ביקורת היא מערכת חזקה ולא חלשה. הביקורת שמתחתי הבוקר השתדלה להיות עניינית אך השתמשתי בביטוי שלא היה מן הראוי להשתמש בו ואני מצר על כך"', הוסיף גליק.

כזכור, הבוקר תקף גליק בחריפות את השופטת קלמנוביץ', וטען כי דם הרוגי הפיגוע שאירע אתמול בירושלים על ידיה - זאת בעקבות החלטתה בעת תפקידה כסגנית נשיא בית המשפט השלום בירושלים לאפשר למחבל לעכב את מאסרו, עובדה שהביאה אותו לבצע אתמול את הפיגוע הרצחני.

גליק התייחס למקרה שבו החליטה השופטת קלמנוביץ' להרחיקו מהר הבית. "זעקתי בפנייך האם מעניינת אותך האמת או 'סדרי הדין?' לעגת לי, העדפת את המחבלים על פניי והחלטת על הרחקתי מהר הבית כי כהגדרתך 'יש חשש מסוכנות ממני', קיבלת את הטענה המעוותת והשקרית שלמרות שפעם אחר פעם אני הייתי המותקף בהר הבית ומעולם לא הרמתי אצבע או מילה רעה כלפי איש, העדפת להאמין לאלימים למחבלים למנוולים לשקרנים, הרגשתי שאת מתנקשת בחיי".

לדבריו, "בדיוק שבוע לאחר מכן יום רביעי 29/10/14 על בסיס הרוח הגבית שהוא קיבל ממך, ניסה מועתז חג'אזי לירות בי ולרצוח אותי. ניסיון ההתנקשות שלו לא כאב לי כלל, ניסיון ההתנקשות שלך היה כסכין הפולח את הלב, אין צורך לומר שלבסוף הוכח מעל כל ספק שאני זך ונקי כשלג. לתחנוניי לא היטית אוזן אבל לתחנוני אותו מחבל שנעצר כל כך הרבה פעמים על אלימות האזנת. התאכזרת לרחמנים וריחמת על אכזרים".

"כתוצאה מכך שדחית את ריצוי מאסרו של מחבל במשך 4 חודשים, הוא רצח אתמול שני יהודים תמימים ופצע רבים אחרים. ערב יום כיפורים מול ריבונך התוכלי לרחוץ בניקיון כפייך?" סיים גליק.
יהודה גליק התנצלות שופטת הר הבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד