י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

'הרב'ה החדש': יועץ של גוגל ואפל; "לקבל עצה מאדם עם שטריימל"

ביממה האחרונה פרץ לחיינו אדמו"ר חדש - הרב איתמר גינצבורג, שהוכתר לאדמו"ר מקעכניא. "בחדרי חרדים" עם פרופיל מיוחד על הרב'ה שמחזיק חשבון פייסבוק וטוויטר עם אלפי עוקבים ומייעץ לגוגל ואפל • "אני הנשק הסודי של תאגידים בעולם"

האדמו"ר מקעכניא. צילום: יהודה פרקוביץ
האדמו"ר מקעכניא. צילום: יהודה פרקוביץ

ביממה האחרונה פרץ לחיינו אדמו"ר חדש - הרב איתמר גינצבורג, שהוכתר לאדמו"ר מקעכניא. "בחדרי חרדים" עם פרופיל מיוחד על הרב'ה שמחזיק חשבון פייסבוק וטוויטר עם אלפי עוקבים ומייעץ לגוגל, פייסבוק ואפל.

כנצר לשושלת בית קעכניא המפוארת, הרב איתמר גינצבורג הוכתר לאדמו"ר מקעכניא, ומעמד ההכתרה התבטא בשמחת בר המצווה שערך בשבוע האחרון לבנו הבכור יעקב יוסף באולם צנוע בירושלים, לשם הגיעו אדמו"רים ורבנים רבים לכבד את האבא האדמו"ר הטרי, ממשיך שושלת קעכניא.

למרבה ההפתעה, עיסוקו העיקרי של הרבי החדש בן ה-36 הוא ייעוץ אסטרטגי בינלאומי לעסקים ונחשב מומחה לרשתות חברתיות כמו פייסבוק ולינקדאין. כך לפחות על פי פרסומים בכלי התקשורת וראיונות של הרבי הצעיר. הרבי החדש הוא אסטרטג עסקי בעל רקורד עשיר ומרצה מבוקש בכל העולם.

בראיון שהעניק בעבר ל'גלובס' אמר בין היתר "אני הנשק הסודי של תאגידים רבים בעולם". לדבריו, כשהיה בן 9 הוא החל לסמן את דרכו בתחום העסקים כשמצא באינטרנט חנות שמציעה מחשבים בעלות של 200 דולר. הוא החל לרכוש את המחשבים ולמכור אותם ברשת ב-300 דולר. כך למד להכיר את הרשת ותוך זמן קצר הפך ליועץ האינטרנט והעסקים של השכונה. משם הוא התפתח והיום הוא משרת חברות כמו גוגל, אפל, IBM ואורקל.

"ביזנס זה ביזנס – וכל אדם הוא אדם", הסביר את תפיסת עולמו בראיון לאתר לייף. "אני שמח להציע תובנה חשובה ולתת ייעוץ טוב לכל מבקש מכל מקום, בתנאי וכל עוד שמדובר בעסק חוקי, מוסרי, ישר, כנה ובלתי מזיק".

הרבצילום: הרב
הרב

כבר לפני מספר שנים אמר כי החלום שלו זה להיות רבי בקהילה שלו ולבנות בית כנסת. למרות זאת הוא לא רואה פסול בעבודה במגזר העסקי. "אפשר לקבל עצה מקצועית מכל מומחה גם אם הוא לובש שטריימל. כל החיים שלי אנשים ביקשו ממני עצות. ברגע שראיתי שאני טוב בלעזור לאנשים לקחתי את זה ליתרון בעולם העסקים", הוא מסביר.

מי שהכי השפיע עליו היה 'הבן איש חי'. "למדתי ממנו המון חוכמה באמצעות סיפוריו. בכלל, התורה היא מקור לחוכמה אדירה ואני משתמש במה שאני לומד כל יום כדי לייעץ ללקוחות שלי" סיפר.

לרבי החדש יש חשבון פייסבוק וחשבון טוויטר עם כמעט 8,000 עוקבים, אתר אינטרנט וחשבון לינקדין פעיל. "אלו כלים חשובים מאוד להצלחה בעולם העסקים של היום. במקרה שלי יש אינטרנט כשר, ככה שגם כשהפייסבוק פתוח לא ניתן לראות תמונות לא רצויות ויש לי אפשרות לבחור לאיזה תכנים להיחשף ולאלו לא" אמר.

הוא דור חמישי לשושלת בית קעכניא. אביו הוא הרב שלום גרשון גינצבורג, בנו של הרה"צ מיניאפוליס וחתן האדמו"ר מדומברובה זצ"ל. חמיו הוא הרב מאיר גומבו זצ"ל ממאקאווא.

הרבי החדש הוא איש עסקים ומרצה מבוקש. הוא נחשב לחסיד נדבורנה ירושלים, מתפלל בבית המדרש נדבורנה ירושלים ברחוב עזרא ומסתובב רבות גם אצל האדמו"ר מקאליב שהינו נכד לאדמו"ר מקעכניא זיע"א. בתקופה האחרונה החל להסתובב גם בחצר הרבי מקליוולנד ברעננה.
הרב איתמר גינצבורג קעכניא חסידות מחשבים אינטרנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד