י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

חשד לפגיעה בילד: נעצר אברך אב לתינוק

אברך בן 21 מירושלים נעצר בתחילת השבוע בחשד לפגיעה ממושכת בילד, לאחר שהוריו התלוננו והילד נבדק על ידי חוקרת • מעצרו הוארך עד מחר

החשוד בבית המשפט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
החשוד בבית המשפט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ובִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: ביום ראשון בשעות הצהרים, עצרו חוקרי תחנת לב הבירה בירושלים אברך בן 21 תושב בית שמש, בחשד כי ביצע מעשים חמורים בילד - במשך התקופה האחרונה.

לפני שבוע הוגשה תלונה במשטרת ירושלים, הורי ילד התלוננו כי יש אדם שפוגע בבנם כבר תקופה ממושכת. בעקבות כך נפתחה חקירה, ל'בחדרי חרדים' נודע כי ביום ראשון בשעות הצהרים נעצר החשוד, בן 21 ואב לתינוק, ונלקח לחקירה. בהמשך הוארך מעצרו עד למחר (ד').

ל'בחדרי חרדים' נודע כי במהלך הדיון שנערך בפני השופטת קרן מילר מבית משפט השלום ירושלים, אמר נציג המשטרה רס"ר ניר בן חיים כי החשוד הודה בחלק מהמעשים המיוחסים לו. אולם עו"ד מהסנגוריה הציבורית אמר כי ההודאה הייתה ברכב המשטרתי ללא אזהרה וללא שהדברים נכתבו מיידית, אלא בדו"ח הפעולה בהמשך.

מאז הגיע החשוד לחקירה הוא שתק ולא הסכים לשתף פעולה עם חוקריו. הילד שעל פי החשד נפגע מהחשוד, נחקר על ידי חוקרת ילדים. לדברי החוקרת, יש מהימנות גבוה בדברי הילד וככל הנראה חווה את מה שהוא סיפר, בשלב זה.

השופטת קרן מילר ציינה כי "חומר החקירה מקים חשד סביר למיוחס למשיב", ואמרה כי גם אם תחליט להתעלם מהודאת החשוד בניידת המשטרה (עליה היה ויכוח אם היא קבילה מבחינה משפטית. א.ש.) "יש בשלב זה חשד סביר מספיק", והאריכה את מעצרו בשלושה ימים כאמור.
מעשים חמורים אברך פגיעה בילד ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד