י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

אברך מבית שמש יואשם בפגיעה בבן 13

המשטרה הגישה הצהרת תובע נגד האברך מבית שמש שחשוד בפגיעה בנער בן 13, שדבר מעצרו נחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים' • המשטרה ביקשה גם להחרים את הרכב בו אירעה על פי החשד הפגיעה

החשוד בבית המשפט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
החשוד בבית המשפט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90 צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: המשטרה הגישה הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום נגד אברך בן 21 מבית שמש, החשוד בתקיפת נער בן 13, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', לפני שבוע עצרו חוקרי תחנת לב הבירה מירושלים צעיר תושב בית שמש בן 21 בחשד כי במשך תקופה ביצע מעשים אסורים וחמורים בילד בן 13. מעצרו הוארך עד ליום רביעי - אז הוארך בשנית עד ליום שישי, ושוב הוארך בפעם השלישית עד למחר.

החשד עלה לאחר שאמו של הנער הבחינה בשינוי בהתנהגות של בנה ושמה לב כי הוא נוהג להסתודד ולהתבודד בחדרו. היא שוחחה על כך עם קרוב משפחתה ויחדיו החליטו לדווח למשטרה. מיד עם קבלת הדיווח במשטרה ולאחר פעולות חקירה שבוצעו - אותר החשוד, שנעצר כאמור ביום ראשון שעבר.

במהלך הדיון שנערך בשבוע שעבר בפני השופטת קרן מילר מבית משפט השלום ירושלים, אמר נציג המשטרה רס"ר ניר בן חיים כי החשוד הודה בחלק מהמעשים המיוחסים לו. אולם עו"ד מהסנגוריה הציבורית אמר כי ההודאה הייתה ברכב המשטרתי ללא אזהרה וללא שהדברים נכתבו מיידית, אלא בדו"ח הפעולה בהמשך.

מאז הגיע החשוד לחקירה הוא שתק ולא הסכים לשתף פעולה עם חוקריו. הילד שעל פי החשד נפגע מהחשוד, נחקר על ידי חוקרת ילדים. לדברי החוקרת, יש מהימנות גבוהה בדברי הילד וככל הנראה אכן חווה את מה שסיפר, בשלב זה.

השופטת קרן מילר ציינה כי "חומר החקירה מקים חשד סביר למיוחס למשיב", ואמרה כי גם אם תחליט להתעלם מהודאת החשוד בניידת המשטרה (עליה היה ויכוח אם היא קבילה מבחינה משפטית. א.ש.) "יש בשלב זה חשד סביר מספיק", והאריכה את מעצרו בשלושה ימים כאמור.

עם הגשת הצהרת תובע היום בבית משפט השלום בירושלים, הוגשה גם בקשה לחלט את הרכב בו בוצעו על פי החשד המעשים האסורים.

מהמשטרה נמסר כי מרכז ההגנה לילד הקיים בירושלים בו יושבים במשותף חוקרי משטרה וגורמי רווחה וטיפול נותן מענה מיידי ומקיף לקורבנות עבירות דומות.

עו"ד ארז בר-צבי שמייצג את החשוד אמר ל'בחדרי' כי מרשו מכחיש את החשדות נגדו ואומר שמדובר בעלילת שווא.
בית שמש מעשים חומרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד