י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

כתב אישום נגד האברך מבית שמש שתקף ילד

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ - כשבוע לאחר מעצרו, הוגש כתב אישום נגד שלמה אריה רוטמן מבית שמש על כך שתקף במספר הזדמנויות ילד בן 13, אותו פגש בבית הכנסת

הנאשם בבית המשפט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
הנאשם בבית המשפט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הפרקליטות הגישה הבוקר (ב') לבית-המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד שלמה אריה רוטמן, בן 21 מירושלים, בגין מעשים חמורים שביצע בקטין בן 13 שפגש סמוך לבית כנסת.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי פרקליטות מחוז ירושלים באמצעות עו"ד ראופה קאסם, רוטמן הגיע מספר פעמים לבית הכנסת בו התפלל הילד ולאחר שהבחין בו קרא לו לעלות לרכבו ונסע עימו למקומות שונים בירושלים, שם ביצע בו מעשים חמורים.

כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', לפני שבוע עצרו חוקרי תחנת לב הבירה מירושלים את רוטמן, ומעצרו הוארך עד ליום רביעי - אז הוארך בשנית עד ליום שישי, ושוב הוארך בפעם השלישית עד היום. הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. יחד עם בקשה זו ביקשו גם לחלט את רכבו של רוטמן בו בוצעו, על פי כתב האישום, המעשים החמורים.

החשד עלה לאחר שאמו של הנער הבחינה בשינוי בהתנהגות של בנה ושמה לב כי הוא נוהג להסתודד ולהתבודד בחדרו. היא שוחחה על כך עם קרוב משפחתה ויחדיו החליטו לדווח למשטרה. מיד עם קבלת הדיווח במשטרה ולאחר פעולות חקירה שבוצעו - אותר החשוד, שנעצר כאמור ביום ראשון שעבר. עו"ד ארז בר-צבי שמייצג את רוטמן אמר ל'בחדרי' כי מרשו "מכחיש את החשדות נגדו ואומר שמדובר בעלילת שווא".

רוטמן הבוקר בבית המשפט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90






תוקף ילד בית שמש בן 13

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד