י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הוארך מעצרו של הסבא החשוד בתקיפת נכדתו

ובערת הרע מקרבך: הוארך בשבעה ימים מעצרו של הסב "החזן" בן ה-76 החשוד בתקיפה חמורה של נכדתו

הסב התוקף מובא הבוקר להארכת מעצרו, צילום: הדס פרוש, פלאש90
הסב התוקף מובא הבוקר להארכת מעצרו, צילום: הדס פרוש, פלאש90

לבית משפט השלום בירושלים הובא הבוקר (ג) תושב העיר בן 76, שנעצר אתמול בחשד כי לפני כשמונה שנים היה נוהג לתקוף את נכדתו במהלך ביקוריה בשבתות וחגים, במשך כשנתיים, כפי שדווח אמש ב'בחדרי חרדים'.

במשטרת ירושלים הוקם צוות חקירה מיוחד שחקר את תלונת הנכדה, כיום בת 19, ובעקבות כך נעצר אתמול החשוד, המשמש כחזן ושליח ציבור בבית כנסת מקומי באזור מגוריו.

במהלך החקירה הסב הודה בחלק מהחשדות ואף קשר את עצמו למקרה נוסף של פגיעה בבנות משפחה. לבקשת פרקליטו של החשוד, המשטרה תבדוק גם אפשרות שהתלונה הוגשה בעקבות עניין כספי.

השופט דוד שאול גבאי-ריכטר קיבל את בקשת עו"ד רבקה שורץ מארגון 'מן המיצר', המייצגת את המתלוננת, ואסר על פרסום שם החשוד וזאת על מנת להגן על נכדתו.

"החקירה תציף את מה שהוסתרו שנים ארוכות" אמר נציג המשטרה רס"ר צבי בן יצחק. "מדובר בקרבנות מהמגזר החרדי, שלרוב אינם משתפים פעולה, דבר המקשה על החקירה" הוסיף.

בסיום הדיון החליט בית המשפט להאריך את מעצרו של החשוד בשבעה ימים. זוהי הארכה חריגה לדיון ראשון וכפי הנראה השופט קיבל בקשת המשטרה נוכח חומרת החשדות.

לבקשת ארגון 'מן המיצר' הדיון התקיים בדלתיים סגורות, ואף הוצא צו איסור פרסום על שמו.

עו"ד רבקה שורץ שייצגה את הנפגעת, בדיון, הסבירה ל"בחדרי"; "אני חושבת שצריך וראוי לפרסם שמות של פוגעים ברבים, למען ישמעו ויראו. אך כל מקרה לגופו ולנגד עיני עומדת תדיר רק טובת המתלוננת, לפיכך ביקשתי את הצאפ כדי להגן עליה כנכדתו. שלא תפגע עוד מעבר למה שנפגעה, כי המחיר החברתי עשוי להיות כבד מאד בוודאי בחברה שלנו. כאשר יוודע פרטיו, ייחשפו פרטיה והיא תפגע".

"בנוסף יפגע גם האינטרס הציבורי, משום שכתוצאה מפרסום פרטיו, תמנע אפשרות של גילוי מתלוננות נוספות במשפחה, שלא ירצו לשלם את מחיר החשיפה. לפיכך אני מברכת על החלטת בית המשפט לאסור את פרסום שמו וכן להאריך את מעצרו במספר לא מבוטל של ימים, כאשר נשקפת ממנו מסוכנות ברורה וחשד לשיבוש הליכים בחקירה מורכבת ורגישה שנמצאת בעיצומה".
הסב התוקף מעשים חמורים וביערת הרע מקרבך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד