י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

האימאם המוסלמי הסית נגד היהודים - והגיע לבית הכנסת להתנצל

מקרה מיוחד שאירע השבוע חושף את השיטה של שלטונות סינגפור כדי להיאבק בגילויי האנטישמיות בתחומה - אימאם מוסלמי הוסיף משפט אנטישמי בדרשה שנשא בתום תפילת יום השישי וזומן על אתר לחקירה • במדינה עדיין שוקלים איך להעניש אותו

ראשי הדתות בבית הכנסת בסינגפור
ראשי הדתות בבית הכנסת בסינגפור

משטרת סינגפור חוקרת אימאם מוסלמי שהסית נגד יהודים ונוצרים באחת הדרשות שלו לפני כחודש - על פי הדיווח בטיימס הסינגפורי, האימאם בן ה-47 הטיף בתפילת יום השישי נגד יהודים ונוצרים בכך שציטט משפט שלא נאמר בקוראן, הגורס כי "אלוקים יעזור לנו נגד היהודים והנוצרים", יחד עם דברי הסתה נוספים.

לאחר שהופץ סרטון עם דבריו ברחבי המדינה נגד היהודים והנוצרים, האימאם המסית זומן לחקירה במשטרה, שם הוא נלחץ והתנצל, והבהיר שהוא "רק" הקריא טקסט קדום מהכפר שלו בהודו, והוא לא התכוון להסית נגד דתות אחרות. המשטרה לא הסתפקה בהתנצלות, ותבעה ממנו להתנצל בפני הקהילה היהודית המקומית.

האימאם הגיע לבית הכנסת "מגן אבות" שנמצא לא רחוק מהכנסייה המקומית, שנכללה בדברי ההסתה של האימאם - שם הקריא מכתב בפני מנהיגי דתות שונות שהוזמנו במיוחד לשמוע את ההתנצלות. שר התקשורת בסינגפור הגיב למקרה ואמר כי "האימאם הבין שטעה, וההתנצלות שלו תיבחן על ידי הגורמים המשפטיים".

כאמור, המשטרה סיימה את חקירת האימאם ודו"ח החקירה הוגש ללשכת היועץ המשפטי לממשלה במדינה, והחלטתו בנוגע לגירוש האימאם צפויה להתקבל תוך מספר ימים, כך אמר שר המשפטים והשר לענייני פנים. "ברגע שהם יחזרו אלינו עם עמדתם בחוק, נחליט מה לעשות", הוסיף.
סינגפור אנטישמיות מוסלמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד