י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בין הזמנים בפלג: עימות עם שוטרות • צפו

לאחר ביטול מעמד "בני עליה" של הפלג הירושלמי במרכז הקונגרסים בנייני האומה, עשרות קיצוני 'הפלג הירושלמי' מפגינים בשעה זו (שני) בצומת בר אילן בירושלים, כביש 4 לכיוון דרום וגשר קוקה קולה בבני ברק • צפו בתיעוד

בין הזמנים בפלג: עימות עם שוטרות • צפו
מומי החדשות החמות

לאחר ביטול מעמד "בני עליה" של הפלג הירושלמי במרכז הקונגרסים בנייני האומה, עשרות קיצוני 'הפלג הירושלמי' מפגינים בשעה זו (שני) בצומת בר אילן בירושלים, כביש 4 לכיוון דרום וגשר קוקה קולה בבני ברק.


צילום: מחאות החרדים

במהלך ההפגנה בירושלים, שוטרת מג"ב נפגעה מסוס שדהר לעבר המפגינים ונפצעה באורח קל. במהלך ההפגנות נעצרו עד כה בירושלים שבעה חשודים בהפרות הסדר כך גם נעצרו במרחב דן שבעה נוספים.

צומת בר אילן נסגר לסירוגין על ידי המפגינים שחלקם חסמו בגופם את הכביש ומנעו מאוטובוסים וכלי רכב לנסוע. כביש 4 לכיוון דרום נחסם אף הוא לסירוגין וכוח משטרה נמצא במקום.

גם בהפגנות היום שבו ועלו המחזות המבישים של מפגינים המתעמתים עם נהגים ועם כוחות הביטחון, בהם גם שוטרות. באחד הסרטונים ניתן לראות נערה דתייה מתחננת למפגינים, שחסמו את רכבה, לאפשר לה לעבור, אך כל תחנוניה נענו בבוז מוחלט.

כמו כן, גם בהפגנות היום ניתן היה לראות ילדים קטנים ונערים צעירים חוסמים כבישים ומשבשים את חייהם של עשרות אלפי תושבים ונהגים, תוך חילול השם גדול.

חסימת כביש 4 וצומת בר אילן (צילומים: מחאות החרדים ויונתן זינדל, פלאש 90)




























צילום: מומי החדשות החמות




צילום: חיים גולדברג










הפלג הירושלמי הפלג הקיצוני חסימת כבישים שוטרות הפגנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד