י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

"שיפור עצום בראייה – ללא ניתוח!"

הודות לטיפולים של אורן זריף הראייה של אולגה השתפרה במספר וחצי בכל עין. נח התעוור בגלל סכרת וחזר לראות לאחר טיפולים של אורן זריף. אדון גנדי חזר לראות לאחר שסבל מהידרדרות קשה במצב ראייתו ואפילו אהרון חזר לנהוג במכונית לאחר שיפור משמעותי בראייה

"שיפור עצום בראייה – ללא ניתוח!"
לא לגעת



אולגה מרכיבה משקפיים מגיל צעיר ובגיל 18 אף הייתה אמורה לעבור ניתוח בעיניה לשיפור הראייה. בתקופה האחרונה חשה ירידה בראייה ומספר עדשות המשקפיים שלה גדל. אולגה ואמה שמעו על אורן זריף וקראו כי הוא מטפל גם בתחום העיניים. ואכן, בתוך שלושה טיפולים הופתעו לחוש שינוי גדול, והניתוח נמנע.

אולגה: "היו לי מספרים גבוהים בעדשות, אבל הבדיקות האופטומטריות הראו שהמספר שלי ירד משמעותית בעקבות הטיפולים של אורן זריף. בעין ימין ירד המספר מ-4 ל-2.5, ובעין שמאל ירד המספר מ-2.5 ל-1! כלומר מספר וחצי פחות בכל עין! עכשיו, בזכות אורן, אני רואה הרבה יותר טוב. בעין שמאל אני כבר לא צריכה להרכיב כלל עדשה!".

מערכת הראייה היא מכלול איברי החישה והמסלולים העצביים המאפשרים לראות. מערכת זו קולטת מידע חזותי שמקורו באור המגיע לעין ומגבשת בעזרתו תפיסה של הסביבה.

הראייה כבר לא מטושטשת

אברהם, מורה במקצועו, סבל מראייה מטושטשת מאוד ואף רופא לא יכול היה לעזור לו. "תודה לקב"ה שנתן לאורן זריף כוחות לרפא אנשים", הוא אומר לאחר שטופל על ידי אורן זריף.
המשימה המוטלת על מערכת הראייה מורכבת למדי - יצירת דימוי של עולם תלת-ממדי על סמך היטלים דו-ממדיים רגעיים שלו על רשתיות העיניים. בבני אדם, מערכת הראייה היא המפותחת במערכות החושים וביצועיה עולים מבחינות רבות על אלו של מערכות הראייה הממוחשבת המתקדמות ביותר.

התעוור בגלל סכרת – וחזר לראות לאחר טיפולים של אורן זריף!

נח איבד את הראייה בשתי עיניו והיה שרוי בדיכאון. ידידו הטוב שכנע אותו במאמץ רב להגיע לטיפולים של אורן זריף. אחרי שלושה טיפולים הוא חזר לראות בעין שמאל.

מערכת הראייה המתוארת להלן מתייחסת בעיקר ליונקים, אם כי רבים ממרכיביה משותפים גם לבעלי גולגולת אחרים. נח א. לא האמין שישוב לראות. בגלל מחלת הסכרת, הוא התעוור לחלוטין בשתי עיניו. המצב החדש השפיע גם על מצבו הנפשי.

מספר ניסים, ידידו הטוב של נח: "אחרי זמן מה שלא שוחחנו, פגשתי במקרה את רעייתו של נח והיא סיפרה לי שהוא התעוור בגלל סוכר גבוה, ומרבה לבכות. מיד אמרתי לה 'אסתר, חייבים לקחת אותו לאורן זריף'".

אולם נח לא רצה לגשת לקליניקה. רק במאמץ רב שכנעו אותו אשתו וחברו. "לקחתי אותם באוטו שלי", מספר ניסים, "אמרתי לנח שרק אורן יוכל לעזור לו".
ואכן – הפלא קרה. נח: "באתי אל אורן זריף עיוור בשתי העיניים, והנה, אחרי שלושה טיפולים, אלוהים עזר לי, בזכות אורן, וחזרה לי הראיה בעין שמאל! אין לי מילים..."
ניסים, מסכם: "מאוד התרגשנו כשלאחר מספר טיפולים היו תוצאות ונח חזר לראות... זה היה מדהים. כולי התרגשתי ומאוד שמחתי".

נס רפואי, הוא פתח לי את העיניים

"בשבילי זה פשוט נס רפואי, הוא פתח לי את העיניים". כך אמר אדון גנדי בן 83 שחזר לראות לאחר הידרדרות קשה במצב ראייתו – וזאת בעקבות טיפול אחד בלבד מידיו של אורן זריף.
בשנים האחרונות נעשים ניסיונות לפתח אמצעים טכנולוגיים שיאפשרו החזרת ראייה חלקית לעיוורים, אך טכנולוגיות אלו טרם הגיעו לידי בשלות. העמותה לחקר בריאות העין ומניעת עיוורון בישראל מעודדת ומממנת מחקרים. כמו כן מהווה גוף מייעץ למשרד הבריאות לתרופות וציוד רופאי.

להקלת חייהם של העיוורים הומצאו מאות עזרים, הידוע בהם הוא כתב ברייל – צירופי בליטות על גבי משטח אותן ניתן "לקרוא" באמצעות מישוש.

עזרים מוכרים נוספים הם מקל חישה לעיוורים וכלב נחייה. קיימים אף עזרים מתוחכמים יותר, כגון מקלדת ברייל למחשב ו"מסך" לקריאה על ידי מגע, המאפשר בין השאר גלישה באינטרנט, באתרים נגישים.

בניגוד לדעה הרווחת, לרוב האנשים המתפקדים כעיוורים מוחלטים אחוז ראייה מסוים, לחלקם אף תיתכן ראייה תקינה עם פגיעה ממשית בשדה הראייה (למשל במחלת רטיניטיס פיגמנטוזה).
עיוור נחשב אדם שחדות הראייה המקסימלית בעין הטובה יותר שלו, עם תיקון משקפיים במידת הצורך, היא 6/120.

לשם השוואה, לאדם בעל משקפי 4- ומעלה, כאשר אינו מרכיב את המשקפיים, חדות הראייה של 6/1200 או פחות. אולם, בניגוד לעיוור, קיימת עבורו האפשרות לשפר את הראייה במשקפיים או עדשות מגע.

גם במקרים קשים, בהם קיימים רק שרידי ראייה חלקיים, ניתן לעזור למטופל, בעיקר בקריאה, על ידי שימוש באביזרי הגדלה שונים, כגון זכוכיות מגדלת עם תאורה, מגדלות אלקטרוניות, טלוויזיה במעגל סגור (טמ"ס) לחומר קריאה ועוד.

מקרי עיוורון רבים נגרמים עקב מחלת גלאוקומה וניוון מרכז הראייה. בארצות מתפתחות רוב מקרי העיוורון נגרמים עקב קטרקט שאינו מנותח כמו במדינות המפותחות.

אהרון חזר לנהוג במכונית

אהרון, עולה ותיק מרוסיה, מצוי בכושר טוב למרות גילו ואף המשיך לנהוג במכוניתו כרגיל. באחרונה, חלה הידרדרות במצב ראייתו. הוא התקשה אפילו לקרוא ועל לנהוג לא היה מה לדבר.
אהרון ביקר אצל רופא עיניים, שסבר שכבר אין מה לעשות, אולם נכדתו של אהרון מיאנה להתייאש ולקחה אותו למרפאתו של אורן זריף, עליו קראה בעיתון כ"מחולל ניסים".

ואכן, הנס קרה. לזריף הספיק טיפול אחד בלבד על מנת לשפר את מצב ראייתו של אהרון. כעבור מספר ימים אהרון שב למרפאה יחד עם נכדתו, על מנת להודות לאורן זריף ולספר לו שבזכותו חזר לנהוג במכונית. "אורן זריף שיפר לי את הראייה!"

הראייה בעין שמאל חזרה להיות 6:6

שרית סבלה מהידרדרות בראייתה בעין שמאל. לאחר שני טיפולים בתת המודע, הלכה לאופטומטריסט שקבע: הראייה בעין שמאל חזרה להיות 6:6!"

למידע נוסף ולהזמנת תורים היכנסו לאתר של אורן זריף .
טיפול בתת מודע ראיה סוכרת אורן זריף כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד