י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

כך זכה המתנדב ב-350 אלף ש"ח

בין שלל המקומות בהם אפשר לשאוף עידוד ולקוות לעתיד טוב יותר נמצא משרד עורכי דין טיפוסי בבני ברק • הצטרפנו ליום שגרתי במשרד שמפיח תקווה ומוכיח שלעולם אסור לוותר.

כך זכה המתנדב ב-350 אלף ש"ח
אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

 


במגדל גבוה במרכז העסקים של בני ברק נמצא משרד עורכי דין שנראה שגרתי למדי. ניירת מכסה את מרבית השולחן, הטלפון מצלצל ללא הפוגה, לקוחות רבים נכנסים ויוצאים. בין לבין אנחנו תופסים את עורך הדין נתנאל רוט העוסק בתחום הנזיקין, מקרקעין והוצאה לפועל. ומנצח על המקהלה הזו לשיחה קצרה בכדי לנסות להבין איך נראה סדר היום העמוס שלו.

"אתה תופס אותי בדרך לדיון בבית המשפט בנוגע לעוד תיק שבדרך להסגר לטובת הלקוח. מדובר בתיק סבוך מול אחת מחברות הביטוח הגדולות . אך כפי שאתם מבינים אני מנוע מלפרט בעניין עד אשר תינתן החלטה סופית בעניינו של הלקוח". לאחר בקשות והפצרות מצדנו הוא מסכים לחשוף אותנו במעט לנושאים בהם הוא מטפל. "מכל תיק אני לומד מוסר השכל ולוקח תובנות לחיים. לפני כשבועיים סגרנו בהצלחה תיק של מתנדב באחד מארגוני החירום וההצלה הידועים שנפגע בדרכו למקרה של הצלת חיים. הוא הגיע אלי כשהוא עדיין מגובס ברגלו ועם חבלות חמורות נוספות בגופו. לדבריו, הוא פנה לחברת הביטוח בבקשה לקבל פיצויים והובטחו לו 80,000 ₪ תוך נתינת הרגשה שהם עושים עבורו מעל ומעבר. לאחר פגישת עבודה ראשונית שערכנו הבנתי שמדובר פה בתיק לא מנוצל ובניסיון של חברת הביטוח להתחמק מתשלום גבוה פי כמה שמגיע לו כחוק. לאחר 16 חודשים בלבד מהתאונה זוכה חשבונו של המתנדב ב- 350,000 ₪ מכאן למדתי ששלוחי מצווה אינם ניזוקים ושהם זוכים לליווי מיוחד מלמעלה."

"מקרה נוסף ומטלטל לא פחות הוא סיפורו של דוד (שם בדוי) כבן שנתיים שנפל בעת שהותו בגן ולצערי הוא פתח את ראשו. הוריו הובהלו בדחיפות לגן בכדי להעבירו לטיפול רפואי. לאחר מספר ימים שוב הוא החליק ונפגע באותו המקום בדיוק, מה שגרם לו לצלקת רצינית במצחו. הוריו שכלל לא היו מודעים לזכויותיהם פנו אלי דרך מכרים משותפים וביקשו לקבל סכום ולו הפעוט ביותר על מנת להרגיע את מצפונם, השבוע לאחר חודשים ספורים הם קיבלו המחאה על סך 82,000 ₪. גם ממקרה זה למדתי שלעולם אסור להרים ידיים ולוותר. חובה למצות את כל הזכיות המגיעות לכם כחוק".

עו"ד רוט ישמח לעמוד לרשותכם/ לענות לשאלותיכם:

פציעה זכויות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד