י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

המפיק ובת זוגו שנמצאו ללא רוח חיים: הדיון בבג"ץ נדחה

בית משפט השלום באילת לא קיבל את בקשת זק"א למנוע את נתיחת גופותיהם של ברוך אינדיג ואודליה בכר שנמצאו אתמול ללא רוח חיים במלון 'הרודס' באילת ולכן הם הגישו ערר לבית משפט העליון

המפיק ובת זוגו שנמצאו ללא רוח חיים: הדיון בבג"ץ נדחה



המפיק ובת זוגו שנמצאו אמש ללא רוח חיים: בית משפט השלום באילת לא קיבל את בקשת זק"א למנוע את נתיחת גופותיהם של ברוך אינדיג ואודליה בכר שנמצאו אתמול ללא רוח חיים במלון 'הרודס' באילת ולכן הוגש ערר לבית משפט העליון - כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

ממידע שמתפרסם לראשונה ב'בחדרי חרדים' - באופן חריג, הדיון שאמור היה להתקיים היום (שני) בשעה 18:30, נדחה למחר, לבקשת הפרקליטות שטענה כי כיוון שהתיק באילת, הם צריכים זמן נוסף. פירוש הדבר כי בכל מקרה יידחה ביממה, קבורת גופות השניים.

ברוך אינדיג, בן למשפחה חרדית, ששוחרר לפני כשנה מתחנת הרדיו הצבאית גל"צ, שם שימש כטכנאי ומפיק, נמצא אתמול (ראשון) בשעות הצהרים ללא רוח חיים במלון הרודס באילת יחד עם בת זוגתו אודליה בכר, גם היא חרדית לשעבר.

נסיבות המוות טרם ברורות ומשטרת אילת עדיין חוקרת את פרטי המקרה. גופותיהם הועברו אתמול למכון לרפואה משפטית באבו כביר והמשטרה והפרקליטות ביקשו לנתח את גופותיהם על מנת לגלות את סיבת המוות.

בארגון זק"א ביקשו למנוע את הנתיחה ופנו לבית משפט השלום באילת, שם השופט תומר אורינוב קיבל את בקשת המשטרה ודחה את טענותיהם של זק"א. "אנו סבורים כי בירור סיבת המוות אינה קריטית, היות ובכל מקרה לא יהיה את מי להאשים" אומר ל'בחדרי חרדים' מיכאל גוטווין רכז המחלקה המשפטית של זק"א שייצג את הארגון בבית המשפט. לדבריו, במשטרה לא חודשים שהיה אדם שלישי שביצע את המעשה - הנתיחה מיותרת ונוגדת את כללי ההלכה בכל הקשור לכבוד המת.

בעקבות כך שבית המשפט לא נעתר לבקשה, ארגון זק"א הגיש ערר לבית משפט העליון בירושלים על מנת למנוע את הצער לנפשות של ברוך אינדיג ז"ל ואודליה בכר ע"ה ולהביאם לקבורה על פי ההלכה.

אינדיג, החל את דרכו כמפיק ב'רדיו קול חי'. הוא התפקר והתגייס לגל"צ, שם התחיל במחלקת האינטרנט, התקדם אחרי זה למחלקת תכניות ולמחלקת השיווק של התחנה. אינדיג, בוגר ישיבות מבני ברק שיתף את עוקביו בפייסבוק בעברו וכתב: "אני ברוך, חרדי לשעבר, ואני לא שומר שבת וכשרות ועדיין אין לי שום שנאה לדת ולדתיים".

עוד כתב אז: "אני שונא את המושג "פוליטקלי קורקט" כך שאין לי מושג אם רשמתי את זה נכון. לא אכפת לי מה אנשים חושבים עלי אבל עדיין אכפת לי ממש תמיד לצאת בסדר עם כולם ומה אנשים חושבים עלי (קונפליט בעייתי, ידוע!) ולהוכיח לכולם שאני חכם. אני בוכה ומתרגש ממש מסרטים מצויירים ומאומנות. אפילו שאני כבר קרוב לגיל 26", מספר אינדיג ומסיים "אני חושב שיש לנו ארץ נהדרת".

אינדיג גם עקב אחרי 'קמפיין החרדקים' כאשר שירת בגל"צ וכתב: "אני אגיד לכם את האמת, אני מסתובב פה כבר למעלה מרבע שעה במעוז החרדי, איצקוביץ, ולא מקבל שום שקית מים לפרצוף או איזה קללה/נאצה... שום כלום..! אפ׳ ביקשו שאשלים מניין פה... נראה לי כל הנושא של ה"חרדקים" זה סתם קמפיין כושל של כמה קיצונים..!!"

עודכן: 19:45
ברוך אינדיג אודליה בכר נתיחה שלאחר המוות בית משפט העליון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד