י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

השכרת רכב בחו"ל ב- Avis

השכרת רכב בחו"ל ב- Avis

  • ט' אדר ב' התשע"א
השכרת רכב בחו"ל ב- Avis





מכשירי ניווט


ארה"ב


"Avis גאה להכריז על חידוש בהשכרות הרכב בארה"ב - מכשיר ניווט (GPS) מתקדם מדגם WHERE2 של חברת Garmin, המכשיר שהופך כל נסיעה לחוויה.

מערכת ה-GPS החדשנית של Avis מאפשרת לכם לאתר את כתובת היעד אליו אתם מעוניינים להגיע ומספקת לכם, בין השאר, רשימה של בתי מלון, בתי עסק ואטרקציות באזור, והכל בנגיעת מסך. כל שתתבקשו לעשות הוא לבחור את יעד הנסיעה, ומערכת ה-WHERE2 תדאג לכל היתר: הכוונה אל היעד פנייה אחר פנייה, התראה קולית הכוללת את שמות הרחובות, קבלת זמן הגעה משוער תוך כדי נסיעה, יכולת קישוריות Bluetooth ובנוסף התראות בזמן אמת בדבר לחצי תנועה.

שוכרים רכב בארה"ב? התקשרו עוד היום והזמינו את מכשיר ה GPS המתקדם לרכבכם.


אירופה


Avis גאה להכריז על חידוש בהשכרות ברכב ברחבי אירופה - מכשיר ניווט (GPS) מתקדם מדגם TomTom go 700.

מכשיר הניווט המתקדם מאפשר לשוכר הרכב באשר הוא את חבילת הניווט המלאה המאפשרת לו להתמצא בכל אשר יפנה. עכשיו תוכלו לבלות יותר זמן בנקודות היעד ופחות זמן בדרכים. בדרך לפגישה עסקית או לחופשה אקזוטית, מערכת הניווט הניידת פוטרת אתכם מן הצורך לנווט את דרככם ברכבי אירופה.

להגיע לרחוב, להגיע לבית המלון, להגיע לאגם - מערכת הניווט הקולי תיקח אתכם לשם במהירות ובקלות. יכולות הבלו-טות' של המכשיר מאפשרות לנהג לבצע שיחות טלפון תוך כדי קבלת נתוני דרכים, ואף לענות לשיחות ללא צורך להוריד את ידיו מן ההגה לטיול מהנה ובטוח יותר.

שוכרים רכב באירופה? התקשרו עוד היום והזמינו את מכשיר ה-GPS המתקדם לרכבכם.



איזיפס בארה"ב

בלעדי ל-Avis: שוכרים רכב בארה"ב ונהנים ממערכת אלקטרונית המאפשרת מעבר אוטומטי בנקודות התשלום בכבישי האגרה. כך יכולים שוכרי הרכב ב Avis ליהנות מחופשה ללא עיכובים ועצירות מיותרות!

כיצד זה עובד?

על שמשת הרכב השכור מותקן מכשיר מיוחד המכיל את פרטי הרכב. עם הגיעכם לנקודות החיוב בכבישי האגרה תבחינו במסלולים המסומנים ומיועדים לנהגים בעלי המכשיר. מסלולים אלה מאפשרים לכם לעבור את מחסום האגרה בלא עיכובים. מערכת ה ez pass קולטת את פרטי הרכב ומיידעת את חברת ההשכרה בדבר החיוב.

למערכת האלקטרונית ישנם שמות שונים, המשתנים בהתאם למדינה בארה"ב בה שוכרים את הרכב (EZ PASS, I-PASS, PLATE PASS, SUNPASS, AUTOEXPRESO).

עלות המכשיר נעה בין $1.5ליום ועד $7.5 לשבוע.

בנוסף יחוייב הלקוח בעבור השימוש בכבישי האגרה. חיוב זה ייתבצע בעת ביצוע התשלום עם החזרת הרכב.

בכדי ליהנות מהשרות, זיכרו לבקש את המכשיר בתחנת ההשכרה.



Avis Preferred

שירות ה-Preferred של Avis הוא שירות VIP ללקוחות Avis, בכל אחת מ-5,000 תחנות השכרת הרכב של Avis ברחבי העולם. כחברה שחרטה על דגלה את הסיסמה "We try harder", אנו עושים כל מאמץ להעניק ללקוחותינו את השירות המהיר והיעיל ביותר.

לקוחות המצטרפים למועדון הלקוחות של Avis יקבלו כרטיס חבר עם מספר "Wizard" (מס' חבר במועדון הלקוחות), כרטיס המהווה כרטיס הכניסה לעולם של שירות מועדף ומיוחד.

פרטיך האישיים (כגון מס' רישיון נהיגה, כתובת וכו') שמורים בבסיס הנתונים של Avis, וזמינים בכל תחנת השכרת רכב בעולם, כך שבכל השכרת רכב או עריכת הזמנה (באחד מדלפקי Avis בעולם או במוקדי ההזמנות שלנו בארץ ובעולם), נזהה אותך מיד על פי מס' הכרטיס שלך, ונוכל להעניק לך שירות מיוחד הכולל:

• שירות ויחס מועדף בזמן קבלת הרכב ובזמן החזרתו.

• דלפקים נפרדים ומיוחדים במרבית משרדי Avis בעולם.

• שירות מיידי ללא צורך במסירת פרטים אישיים ומילוי טפסים.

• מידע עדכני אודות השכרת רכב ב-Avis בכל מקום בעולם ובכל עת.

• הנחות, הטבות ומבצעים בלעדיים בהשכרת רכב בישראל ובעולם.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד